Signaal als er gebeld is discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of er een applicatie is waardoor ik kan horen of er een gemist gesprek is. Voor als je even iets gemist hebt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Signaal als er gebeld is
Weet iemand of er een applicatie is waardoor ik kan horen of er een gemist gesprek is. Voor als je even iets gemist hebt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
IntelliScreen en Notifier bieden dit...
IntelliScreen kun je kopen vanuit Rockapp (alternatief voor Cydia) Notifier is gratis te installeren, maar werkt sinds 3.0 niet meer zo goed...Ik weet niet of hij op 3.0 nog geluidjes kan geven of je een gemist gesprek hebt, hij kan wel een tekentje in je status bar laten zien bij ongelezen sms, mail, gesprek etc... Ik gebruik zelf IntelliScreen voor de reminder geluidjes en Notifier voor de statusbar...Werkt perfect... P.S. Dit is NIET mogelijk door middel van een App Store app, en dat zal ook niet gebeuren... |
|
|||
|
|||
ok dank je wel
|
|
||||
|
||||
blijft die geluid geven dan? wanneer je een oproep hebt gemist?
|
||||
|
||||
Ik heb inmiddels Reminder geinstalleerd via Cydia. Deze is beter en heeft meer mogelijkheden dan Notifier, tevens kun je via de statusbar en een geluidje af laten gaan. IntelliScreen is dan niet meer nodig ook...Ik zou die dus dan ook adviseren
Citaat:
Bij mij geeft hij om de 2 minuten een geluidje en dat dan de hele dag door, je kan echter ook kiezen dat hij het maximaal een uur moet doen...Dus gedurende een uur hoor je je iPhone om de 2 minuten af gaan |
|
||||
|
||||
"Ik heb inmiddels Reminder geinstalleerd via Cydia".
Met de zoekfunctiein Cydia vind ik deze niet ?? |
|
|||
|
|||
ik ook niet...
|
|
||||
|
||||
Oke ik zal het even duidelijker maken...
De programma die ik eerst gebruikte heette 'StatusNotifier'. Ik heb die dus inmiddels verwijderd en vervangen voor 'Notifier', wanneer je die installeert zul je zien dat het Reminder heet...Dus in Cydua moet je 'Notifier' hebben, na installatie heet het Reminder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
help!! mijn beltegoed( minuten) verdwijnen zelfs als er niet gebeld word!! | macHJ | iPhone algemeen | 10 | 28-04-09 15:07 |
als ik wordt gebeld hoor ik hem niet wel via oordopjes | adam1411 | iPhone algemeen | 2 | 26-08-08 03:25 |
nummer herkenning als je wordt gebeld | broom45 | Archief | 5 | 14-06-08 23:21 |
geen namen zichtbaar als gebeld /gesmst wordt?? | mar | Archief | 1 | 13-03-08 15:02 |
geen geluid als ik gebeld word :( | blok0220 | Ringtones en Wallpapers | 5 | 23-01-08 12:31 |
|
|