Applicatie voor Hotmail discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar toch nog niet echt het antwoord teruggevonden op men vraag. Ik beschik over 2 hotmailaccounts. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Applicatie voor Hotmail
Hey,
Ik heb al even gezocht met de zoekfunctie maar toch nog niet echt het antwoord teruggevonden op men vraag. Ik beschik over 2 hotmailaccounts. Deze zou ik ook heel graag kunnen bekijken op men GSM. Ik zou graag al men mails hebben en ook de verschillende mappen enzo.. Kortom zoals het bv. werkt in Windows Live mail. Nu heb ik hier een app voor, mBox Mail pro maar vindt toch niet dat deze zo heel goed werkt. Zijn er hier mensen die nog andere apps kennen en ervaringen hebben daarme? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Neem Gmail
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dan in ieder geval een andere goede IMAP client
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je kan er toch een nieuwe naast beginnen en dan langzaam die oude mailadressen uitfaseren
Maar ff ontopic ik heb geen goede informatie over hotmail apps voor je, sorry |
|
|||
|
|||
ibismail ziet er wel heel goed uit moet ik zeggen.
zit er over te twijfelen deze zelf aan te schaffen. eerste comments zijn niet zo goed, maar na de update schijnt de app het wel goed te doen. |
|
|||
|
|||
Ah Oké danku voor de info, zal het eens bekijken
|
|
|||
|
|||
mboxmail is vrij goed vind ik zelf...Wel vrij prijzig maar je krijgt zeker waar voor je geld! De app is snel en eenvoudig te gebruiken, je hebt alle belangrijke functies ter beschikking ook. Enkel Push werkt niet denk ik, maar als je er een klein beetje geld voorover hebt is het zeker aan te raden!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt toch gewoon een Gmail account aanmaken en dan je mailtjes door laten sturen van Hotmail naar Gmail. Doe ik zelf ook. Werkt super! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt |
|
|||
|
|||
De uitleg e.d. kan je vinden in dit topic:
https://forum.iculture.nl/f18/i...s-truukje.html Succes ermee! |
|
|||
|
|||
je kunt toch gewoon meerdere pop3 accounts aanmaken..
Ik snap niet waarom dat lastig is.. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De topic starter zal meer problemen hebben met de mappen (via pop3 krijgt hij alleen de inbox van iedere account)...
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon via safari naar hotmail gaan, en dan als favoriet op je beginscherm zetten.. Je hoeft dan alleen even op het icoontje te drukken en dan opent ie safari en zie je meteen of je nieuwe mailt hebt.
Ik heb die hotmailapp gedownload van 8 euro en dat was echt een waste of money. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hotmail via mbox
Heb mbox mail app op mijn iphone gezet, en werkt prima. Had in eerste instantie probleem met de instellingen, maar na een mailtje aan mbox kreeg ik binnen een uur de oplossing van een zeer vriendelijke medewerker toegestuurd die perfect werkt en me nog een great week toewenste.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
update internet browser voor hotmail | aldohoekstra | iPhone Apps | 3 | 02-12-08 20:15 |
|
|