problemen met itunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heyz waar ik mee zit is het volgende in itunes kan ik alles behalve programma,s overzetten naar me iphone ik kan net vakje niet aanvindek ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen met itunes
heyz
waar ik mee zit is het volgende in itunes kan ik alles behalve programma,s overzetten naar me iphone ik kan net vakje niet aanvindek om alles te syncen met de iphone ik doe een hoop via het toestel zelf maar bepaalde apps kan ik neit vinden op de intunes van de iphone zelfs wie weet wat ik hier aan kan doen en ja ik heb wel 20 x afgemeld en aangemeld met pc machtigen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb ik ook al vaak gehad met nieuwe iPod Touches, zo dat je het vinkje niet kan plaatsen. Heb er zelf geen oplossing voor, maar ik ben gewoon blijven proberen en heb een aantal applicaties gedownload op de iPod zelf. Uiteindelijk is het toch gelukt.
|
||||
|
||||
Is je computer wel gemachtigd om die programma's te hebben?
|
|||
|
|||
hoe bedoel je gemachtigd zo ver ik weer wel via store als je itunes geopend heb dus dat ik goed aleen als ik op de iphone klik en daarnaar op pragramma,s en ik wil dat hokje aanvinekn om het op de telefoon te zetten kan ik dat niet tevens krijg ik de telefoon niet constant gesingroniseerd met de pc
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone problemen met iTunes | wayno | iTunes | 0 | 11-01-11 22:43 |
Problemen met iTunes Connect | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-06-09 22:58 |
Problemen met Itunes | dreamsharing | Archief | 1 | 03-08-08 14:55 |
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 | midon | Archief | 5 | 01-02-08 01:02 |
|
|