Shazam of soundhound? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zit er tussen beide gratis versies nog verschil in het aantal keer dat je ze per maand mag gebruiken? Bij Shazam is dat 5 heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zit er tussen beide gratis versies nog verschil in het aantal keer dat je ze per maand mag gebruiken?
Bij Shazam is dat 5 heb ik gemerkt, maar bij Soundhound weet ik het niet. Iemand? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
en andere verschillen? hoe groot is de muziek database van shazam en hoe groot bij soundhound?
Ben ook wel benieuwd... |
|
|||
|
|||
Zouden ze niet allebei putten uit de volledige iTunes Store?
|
|
|||
|
|||
SoundHound Rocks ;-)
|
|
||||
|
||||
Ze zijn allebei goed. Voor mijn gevoel werkt Soundhound iets beter dan Shazam.
Ik heb ze allebei, en heb bij beide wel eens gehad dat de ene app bepaalde muziek herkent, en de andere niet. Als je de betaalde versie van Shazam neemt, kun je Shazam Red nemen, dan wordt een deel van de opbrengst gebruikt om AIDS-slachtoffers in Afrika te helpen. Laatst gewijzigd door remundo7000; 17-03-12 om 01:02. |
|
||||
|
||||
Ik heb ook beide apps. Shazam vind ik iets trager dan Soundhound, maar wel veel effectiever. Ik tag veel electronische muziek (als in minimal, house, electro, deep house, techno) en Soundhound laat me hier nogal in de steek. Met Shazam vind ik aardig veel nummers terug.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Slotje dus maar? Conclusie: get both apps. |
|
|||
|
|||
Hoi, hoe komt het dat shazam Red, dus gekocht niet meer werkt, ik moet verbonden zijn met internet, dat was nooit zo .
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
SoundHound!
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook beide maar gebruik alleen Shazam....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shazam <> SoundHound <> Playlist? | awdehaan | iPhone Apps | 3 | 16-01-11 13:32 |
Shazam <> SoundHound <> Playlist? | awdehaan | Muziek, foto & video | 1 | 05-10-10 20:59 |
Shazam/Soundhound of Music ID | nwilke | iPhone Apps | 1 | 12-08-10 11:23 |
|
|