0900 Alternatieven discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat is web-based lastig te doen.. wel haalbaar maar toch. check je PM ff, voor mijn idee....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dat is web-based lastig te doen.. wel haalbaar maar toch.
check je PM ff, voor mijn idee.
|
|
|
|||
|
|||
Wellicht ben ik te laat maar zou het mogelijk zijn om +31 voor de nummers te zetten dan kun je ze ook vanuit het buiteland bellen?
Verder is het super handig natuurlijk. Jeroen |
|
|||
|
|||
Ja, er komt nog een update. Afgelopen dagen was het alleen erg druk. Ik zal proberen deze week de pagina af te maken.
|
||||
|
||||
Ik houd het in de gaten! en kijk er naar uit
|
|
|||
|
|||
wat een relaxte pagina zeg!!!! bespaart echt veel geld!!!! Alleen een zoekfunctie zou makkelijk zijn idd!!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
graphsic: in iHome zit de lijst met 'zoekfunctie'
blondie213: handige lijst. Zal is gaan speuren naar interessante pagina's |
|
|||
|
|||
Mocht er interesse zijn voor een samenwerking om de app uit te breiden met meer 0900 alternatieven neem dan even contact op met Sander.
Ik ben beheerder van 0900Alternatieven.nl en op dit moment staan er meer dan 3200 alternatieven in onze database. Je kan contact opnemen middels een privé bericht of via de contact pagina vis de website 0900Alternatieven.nl Groet sander |
|
|||
|
|||
Netjes gek! Thnx voor het melden! Super handig
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
0900 nummers bellen lukt niet | zkimm | iPhone algemeen | 5 | 30-01-14 21:09 |
Alternatieven ? | Iphone_belgium | iPhone Apps | 3 | 16-05-09 17:59 |
Alternatieven ? | Iphone_belgium | Archief | 1 | 14-05-09 20:36 |
0900 nummers | rensiejjj | Odido (T-Mobile) | 6 | 08-10-08 14:03 |
|
|