Problemen met "Vandaag.be" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er ook problemen mer de App Vandaag.be. Sinds een dag of twee(hmm,Doe Maar ) geen input meer op het scherm. Wel weer etc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met "Vandaag.be"
Wie heeft er ook problemen mer de App Vandaag.be. Sinds een dag of twee(hmm,Doe Maar ) geen input meer op het scherm. Wel weer etc maar geen nieuws.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja ik moet de app. twee keer openen voordat ik nieuws krijg.
De eerste keer blijft het scherm wit, sluiten en weer openen, waarna ik wel het nieuws binnenkrijg. Irritant Ik zit te denken om het te verwijderen als het niet verbeterd. |
|
||||
|
||||
Hier geen problemen..
|
|
||||
|
||||
Problemen zijn opgelost blijkbaar
|
|||
|
|||
Nooit problemen mee gehad (de laatste dagen).
|
|
||||
|
||||
Juist 2x geprobeerd en start zonder problemen.
Hopelijk blijft dat zo en is het opgelost... |
|
||||
|
||||
Heb dit ook al meegemaakt, idd vervelend. Na 8 keer opstarten werkte het weer .
|
||||
|
||||
Ook vandaag werkte het goed en één keer opstarten.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
UIDatePicker, "Vandaag" ipv "Today" | P-development | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 25-11-09 10:04 |
machtigings "problemen" met iPhone 3GS & iPod touch | candlekiller | iTunes | 8 | 29-06-09 23:37 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|