Site zoals Vimeo en YouTube discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand een site zoals vimeo en YouTube, waarop je films, tvshows en anime, enzo kan kijken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Site zoals Vimeo en YouTube
Weet iemand een site zoals vimeo en YouTube, waarop je films, tvshows en anime, enzo kan kijken?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
// Discussie verplaatst naar Webapplicaties en teven de topic-titel aangepast ('vraag' zegt natuurlijk niet zoveel )
Wat is er mis met de YouTube-app?
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Euhm, ja er zijn niet echt veel films, animes en tv shows op YouTube te vinden. Dus ja, als er een is, dan ben ik heel blij
|
|
||||
|
||||
Via cydia kan je zulke dingen installeren om naar series te kijken.
Staat onder de subcategorie Multimedia bij Sections. Naam begint meestal met een "i" (zoals iDexter, iHeroes, iFamilyGuy, ...) Misschien is dat wat je zoekt? |
|
|||
|
|||
Ik wil me iPod niet jailbreaken(wegens het teveel verzuimen van batterij overall)
|
|
||||
|
||||
Hmmm, volgens je profiel is je iPod gejailbreaked, vandaar mijn antwoord ...
|
|
|||
|
|||
Youku
Hier staan heel veel films op met Engelse ondertiteling of engels gesproken. Is wel in het chinees maar je moet gewoon naar de icontjes kijken. http://itunes.apple.com/nl/app/youku/id336141475?mt=8 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
YouTube gaat alleen nog maar naar de normale site | batumulia | iPhone Apps | 3 | 18-01-11 20:26 |
Nieuwe Youtube mobile site werkt niet op iPad? | Arjan29 | iPad algemeen | 1 | 17-07-10 00:44 |
Youtube of vimeo integreren in een mobile website | CoNiO | iPhone Apps | 0 | 15-04-10 09:23 |
Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed | Rutgerg | iPhone Apps | 2 | 13-12-08 20:48 |
|
|