app migration discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ha Iphonerz, ik krijg sinds dit weekend als ik bv mijn sms box opstart, of bv rock, een melding in beeld die duurt ongeveer een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app migration
Ha Iphonerz,
ik krijg sinds dit weekend als ik bv mijn sms box opstart, of bv rock, een melding in beeld die duurt ongeveer een halve seconde en zegt : App Migration connecting to Mobilesms.app setting up app.. bij Rock is het een andere app melding namelijk RockApp.com wat betekent dit en hoe kan ik dit ongedaan maken? ondanks dat alles blijft werken, was het voorheen niet en aangezien ik er niet om gevraagd heb wil ik het eigenlijk het liefst weer pleite hebben heeft iemand hier ervaring mee? cheers in advance |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
luitjes? niemand die hier ervaring mee heeft? ik zoek me echt een breuk maar ik kan niets vinden helaas
|
|
||||
|
||||
Kun je hier een screenshot van maken ( home+lock)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
fotootje, links is ter illustratie, zodat je kunt zien dat de achtergrond van m'n thema gebruikt wordt, rechts zie je dat de sms box word opgestart.
|
|
|||
|
|||
het bleek uiteindelijk in het thema te zitten : MW2 best theme
na het weghalen van het thema was die rare melding ook weg. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|