Opstarten Safari? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Leuk browsen op je iPhone. Maar waar ik van begin te balen is als ik geen pagina's open heb staan, en Safari opstart, mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Opstarten Safari?
Hallo,
Leuk browsen op je iPhone. Maar waar ik van begin te balen is als ik geen pagina's open heb staan, en Safari opstart, mijn scherm even bevriest, en vervolgens mijn bladwijzers scherm opent. Liever heb ik de mogelijkheid een URL in te typen, of zoektermen in het Google tekstvak in te vullen. En als ik dan toch een bladwijzer wil openen, dan kan ik altijd nog op de knop drukken. Is het mogelijk de configuratie van Safari te wijzigen dat er geen bladwijzers scherm geopend wordt? Macamba |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voorzover ik weet niet, de enige oplossing is een venster niet sluiten wanneer je klaar bent met surfen, gewoon open laten staan.
|
|
|||
|
|||
Maak anders een snelkoppeling aan op je homescreen? Naar Google Druk je daarop voortaan om Safari te openen. Ga je niet gelijk naar bladwijzers. Kan je zo wat intypen, door rechtsboven naar google te gaan. Of door gewoon bij google wat in te typen of door op de adres balk te drukken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari valt uit direct na opstarten | japjaan | Archief | 5 | 23-05-11 20:12 |
opstarten | Unkown. | Archief | 5 | 22-02-10 22:06 |
Opstarten iPhoto | Snirus | iPhone algemeen | 5 | 16-03-08 19:07 |
|
|