Shazam werkt niet op (KPN)3G netwerk discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Altijd nagaan of de instellingen ook correct staan ingestelt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Altijd nagaan of de instellingen ook correct staan ingestelt.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat dit off-topic is maar: "I told you so!"
|
|||
|
|||
Yip klopt, had shazam encore, bij vodafone never nooit geen probleem gehad, nu sinds 2 weekjes kpn en shazam werkt alleen nog via Wi-Fi. Soundhound gedownload en die werkt werkelijk probleemloos. Heb dus ff shazam support mail gestuurd, maar afwachten of hier een reaktie op komt, tot die tijd soundhound maar gebruiken! Ligt dus echt wel aan de instellingen van kpn.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk is er helemaal niks mis met SoundHound, is gewoon een concurrent, SoundHound heeft zo z'n nadelen, maar Shazam heeft dit ook! Maar aangezien ik niet zo'n interesse erin heb om Nederlandse nummer op te zoeken e.d. werkt SoundHound helemaal toppie voor mij. Zoeken duurt naar m'n mening wel lang, maar het gaat tenminste accuraat, zonder problemen. Af en toe zanikt ie bij mij wel eens (ook terwijl ik 3G heb) dat m'n netwerk 'slow' blijkt te zijn maar een paar seconden later heeft hij het resultaat al binnen. Dus dit heeft bij mij nog nooit problemen opgeleverd. Ik ga altijd voor SoundHound, en mijn voorkeur zal daar ook altijd blijven. Naar mijn mening ziet het er ook een stuk gelikter uit als Shazam.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand wat de juiste APN instellingen zijn ?
Er staat nu portalmmm.nl |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
het KPN netwerk...
|
|
||||
|
||||
Bij het kpn netwerk behoren de volgende APN instellingen:
APN: internet Account Name: KPN Password: gprs Hoop voor je dat dit werkt! |
|
|||
|
|||
Al een reactie gekregen? Ik heb hier namelijk ook last van.
|
|
|||
|
|||
Werkt nu weer perfect. Bedankt!!!!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb op mijn oude iPhone 3G altijd de APN instellingen leeg gelaten, toen werkte Shazam ook. Een keer uitgezocht en APN instelling: portalmmm.nl zou moeten werken, voor internet idd, maar geen Shazam. Dus snel terug gezet naar 'leeg veld'. (Dit getest met "HI Bel & Sms" abo) Bij mijn nieuwe iPhone 4 stond APN instelling: iphonekpn.nl, ook hierbij internet wel, Shazam niet. 'Veld leeg laten' werkt zowel internet als Shazam. Nu de instellingen van iWiefring zijn ingevuld, werkt zowel internet als Shazam. (Dit getest met "KPN Personal Sim Smart" abo) Laatst gewijzigd door Axel!; 13-07-11 om 16:25. Reden: zin afmaken |
|
|||
|
|||
Instellingen > Algemeen > Netwerk > Mobiel datanetwerk > Mobiele data
Vul in plaats van iphonekpn.nl de volgende gegevens in: KPN - APN: internet - Username: KPN - Password: gprs Klaar. Shazam werkt weer zoals de post hierboven ook aangeeft. |
|
|||
|
|||
LAAT DE APN OP IPHONEKPN.NL STAAN!
Zodra je deze verandert knalt je internetsnelheid zwaar omlaag! Ik heb getest met alle in deze thread genoemde settings, alleen met 'iphonekpn.nl' zit ik rond de 1700 KB/s down. Met de andere settings keldert dit naar 300 KB/s! Ja, Shazam werkt dan wel weer, en dat doet hij nu bij mij dus niet. Naar mijn mening is Shazam vele malen beter dan Soundhound, maar daar heb ik geen traag internet voor over... Mocht iemand meer info hebben over dit verschijnsel en de mogelijkheid dit te fixen dan hoor ik het graag! |
|
|||
|
|||
Een late reactie in dit topic, maar misschien wel handig voor mensen die (nog) met dit probleem zitten.
Vorige week is er een update van Shazam uitgekomen, ik zat met hetzelfde probleem en bij mij is hierdoor opgelost. Ook de interface is na deze update een klein tikkeltje veranderd. |
|
|||
|
|||
Bedankt voor je reactie!! Net de update gedraaid (Shazam Red) en werkt weer als een trein. Beter!
|
|
|||
|
|||
ik heb t-mobile en bij mij doet ie het ook niet meer, ik krijg het bericht dat ik met internet verbonden moet zijn, terwijl dat vroeger niet zo was
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
kpn sim only werkt niet op 3g 16 gb | KIKKERT1 | KPN | 0 | 21-08-08 10:20 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
Voicemail KPN werkt niet goed | cles | KPN | 40 | 06-12-07 14:53 |
|
|