//

GameTime Lite (NBA) geld terug.

GameTime Lite (NBA) geld terug. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Iphone gebruikers, Voor de playoffs in de NBA heb ik een app gekocht die heet GameTime Lite 2,39. Deze app is van de NBA.com ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-04-10, 09:13
gpbosch gpbosch is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 1
Standaard GameTime Lite (NBA) geld terug.

Beste Iphone gebruikers,

Voor de playoffs in de NBA heb ik een app gekocht die heet GameTime Lite 2,39. Deze app is van de NBA.com zelf en zou daarom lijkt mij correct moeten werken. Helaas als ik hem start blijft hij laden maar er gebeurt niks, in de tussen tijd is er een update uitgekomen maar dit maakt niks uit. Ondertussen zijn de playoffs al begonnen, ik heb vanuit de appstore en mail gestuurd naar de producent een klacht ingedient en een ticket nummer gekregen. Helaas word hier niet opgereageerd. Dus ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is tot het terug krijgen van mijn geld? Alleen ik weet niet hoe ik contact met apple op kan nemen hierover. Heeft iemand een advies?

Alvast Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geld terug na Miskoop gserban iPhone Apps 15 22-02-12 22:24
Neppe iPhone, geld terug via PayPal? Nyx iPhone algemeen 45 03-10-10 19:43
Geld terug voor Iphone 3gs (net gekocht) CatchTheFlow Koopinformatie Nederland 29 12-06-10 21:00
Wet Koop of Afstand m.b.t. geld terug vragen jonathan iPhone algemeen 3 05-08-09 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:57.