Geld terug na Miskoop

Geld terug na Miskoop discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had Icam gekocht maar dit programme werkte niet met mijn security cams servers dus had ene klacht ingediend bij de maker en zette mij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26 July 2009, 11:15
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Question Geld terug na Miskoop

Ik had Icam gekocht maar dit programme werkte niet met mijn security cams servers dus had ene klacht ingediend bij de maker en zette mij in gelijk maar zei dat ik bij de apple store moest zijn vooreen refund.

Dus ging ikff neuzen op deze site en vondt deze topic
waarin staat dat je er nieuwe voorwaarden zijn in de apple store en dat je je geld binnen terug kan krijgen als je dit maar binnen 90 dagen meld.

Maar of dit waar is weet ik niet want kreeg zojuist onderstaande mail asl antwoord waarin staat dat alle aankopen definitief zijn en dat ze het mij eenmalig zullen terug betalen.

dus wat is waar? wat hier op de website staat of wat persoon in onderstaande mail aan mij schrijft?


Dear Sir,

I'm sorry to hear that you can't use "iCam (Webcam Video Streaming)" with your device.

I have reversed the charge for this purchase. You will see a credit of 3,99 plus any applicable taxes, in three to five business days. Please note that the iTunes Store Terms of Sale state that all sales are final, so this is a one-time exception.

Sincerely,

Matt
iTunes Store Customer Support
Apple - Support - iTunes - World Wide
__________________
Iphone 3GS 32 Gb Wit, JB, iPad 64GB 3g JB, Iphone 4 32 Gig JB
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26 July 2009, 13:09
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 1.829
Send a message via twitter to Shorty007
Standaard

nja je krijgt je geld terug dusja goed dan toch...?
Ik heb verder eigenlijk geen idee wat er in die voorwaarden staat van Apple, Apple draait toch altijd uiteindelijk alles zo om, dat je nooit krijg waar je recht op heb.
  #3  
Oud 26 July 2009, 14:42
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Standaard

Er is nog een weg, als ze niet terug betalen en dat is een klacht indienen bij je creditcard maatschappij waar je standaard garantie hebt en als iets niet werkt of niet goed werkt krijg je een refund en halen ze het geld voor je terug maar je moet wel bewijs hebben en dat had ik dmv email wisseling met de maker van het programma dat hij het probleem niet kon oplossen.

Maar goed apple stort het nu idd terug maar misschien handig om te weten voor de toekomst als andere gebruikers met iets een probleem heeft.

Laatst gewijzigd door gserban; 26 July 2009 om 14:44.
  #4  
Oud 26 July 2009, 14:51
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 1.829
Send a message via twitter to Shorty007
Standaard

Ik snap nog steeds niet waarom ze niet standaard een trial van 1 dag doen hoor voor betaalde apps..Ik heb gister nog de app "Things" gedownload voor 8 euro....Blijkt het toch niet helemaal te zijn wat ik zocht...ja jammer dus, 8 euro weggesmeten..echt gaar gewoon van Apple...Begrijp t gewoon niet, waarom ze niet met trials werken...
  #5  
Oud 26 July 2009, 15:21
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
Ik snap nog steeds niet waarom ze niet standaard een trial van 1 dag doen hoor voor betaalde apps..Ik heb gister nog de app "Things" gedownload voor 8 euro....Blijkt het toch niet helemaal te zijn wat ik zocht...ja jammer dus, 8 euro weggesmeten..echt gaar gewoon van Apple...Begrijp t gewoon niet, waarom ze niet met trials werken...

je zou hier ook eens moeten kijken de LINK en dan met name bij punt

iTunes Store
Verkoopvoorwaarden

daar staat

ANNULERINGSBELEID


Elke verkoop is definitief. U hebt geen recht om u terug te trekken uit een aankoop in de iTunes Store zodra de levering van de producten een aanvang heeft genomen. De diensten van iTunes Store beginnen zodra u Producten gaat downloaden vanuit iTunes Store en u bent niet gerechtigd uw contract te annuleren wanneer de diensten eenmaal zijn begonnen.





Dit is dus niet juist! We leven in Nederland en niet in Amerika als iets niet na onze wens is mag je iets binnen een bepaalde termijn terug geven en of annuleren, Dus wettelijk gezien hebben ze hier geen poot om op te staan.


Dus als jij niet tevreden bent over je aan koop moet je Hier een klacht indienen


Dan druk je op je faktuur dan is er weer een link, rechts onder het kopje probleem melden en dan klik je op je aankoop waar je een probleem mee hebt, dan kan je vervolgens kiezen uit :

  1. Ik heb dit programma niet ontvangen
  2. Ik heb per ongeluk dit programma gekocht
  3. Dit programma werkt niet als verwacht
  4. Dit programma is niet compatibel met mijn apparaat
  5. ik heb een andere vraag over aankoop of downloaden
Dus jij zou kunnen proberen te gaan voor optie 2 of optie 3

Ben benieuwd wat daar uit komt dus proberen zou ik zeggen !

Laatst gewijzigd door gserban; 26 July 2009 om 16:00.
  #6  
Oud 26 July 2009, 15:58
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 1.829
Send a message via twitter to Shorty007
Standaard

ahh ok.
zonet een "klacht" ingediend en me geld terug gevraagd. ben benieuwd
  #7  
Oud 26 July 2009, 20:03
» iPhone 7 32GB (Zwart) [FW: 10.3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Windows
 
Geregistreerd: 29 June 2008
Locatie: Dordrecht
Berichten: 1.829
Send a message via twitter to Shorty007
Standaard

Heeeeyyy heb een antwoord terug, komtie:

Dear Desiree,

I have reversed the charge for the accidental purchase you reported. You will see a credit of 7,99 €, plus any applicable taxes, in three to five business days. Please note that the iTunes Store Terms of Sale state that all sales are final, so this is a one-time exception.

The best way to avoid unintentional purchases is to use the Shopping Cart. That way, you can consolidate and review your selections carefully and buy them when you're ready. Here's how to use the Shopping Cart:

iTunes Store: Using the shopping cart


Sincerely,

Kevin
iTunes Store Customer Support


Nou ff afwachten dus nog of het ook idd terug gestort wordt of iets...Weet niet zo goed hoe dat werkt met een creditcard mja zie ik vanzelf wel
Zou Apple of iemand vanzelf de app ok bij mij verwijderen dan? want hij staat nu nog wel tussen me programma's natuurlijk...nja ook dat zien we vanzelf wel...

Laatst gewijzigd door Shorty007; 26 July 2009 om 20:05.
  #8  
Oud 26 July 2009, 22:35
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Standaard

het zelfde (standaart) antwoord als bij mij dus en heel simpel het bedrag wat afgeboekt is krijg je ook weer netjes terug en ja de aplicatie zullen hun ook verwijderen lijkt me nietmeer dan logies anders kan je ook een duur navigatie programma kopen en die weer op zeggen
  #9  
Oud 26 July 2009, 23:28
XIII's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 6 128GB (Space Grijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Pro 10,5 Wi-Fi + 4G 256GB (Spacegrijs) [FW: 11.0]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 1 July 2009
Berichten: 9.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban
We leven in Nederland en niet in Amerika als iets niet na onze wens is mag je iets binnen een bepaalde termijn terug geven en of annuleren, Dus wettelijk gezien hebben ze hier geen poot om op te staan.
In brick & stones winkels niet hoor: ConsuWijzer - Ruilen; geen recht maar een gunst

Of bedoel je koop op afstand? ConsuWijzer - Kopen op afstand

En zie ook: EC tobt over bedenktijd bij online muziekaankopen
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #10  
Oud 3 September 2009, 13:19
» iPhone 5s 32GB (Space Grijs) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 7.0.4]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 10 August 2008
Berichten: 82
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gserban Bekijk bericht
Dus als jij niet tevreden bent over je aan koop moet je Hier een klacht indienen


Dan druk je op je faktuur dan is er weer een link, rechts onder het kopje probleem melden en dan klik je op je aankoop waar je een probleem mee hebt, dan kan je vervolgens kiezen uit :

  1. Ik heb dit programma niet ontvangen
  2. Ik heb per ongeluk dit programma gekocht
  3. Dit programma werkt niet als verwacht
  4. Dit programma is niet compatibel met mijn apparaat
  5. ik heb een andere vraag over aankoop of downloaden
Dus jij zou kunnen proberen te gaan voor optie 2 of optie 3

Ben benieuwd wat daar uit komt dus proberen zou ik zeggen !
Bij optie 3 kreeg ik alleen de melding dat Apple niets kan doen aan de functionaliteit van de applicatie en dat ik me moet melden bij de fabrikant van de software .....
  #11  
Oud 3 September 2009, 15:33
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Standaard

vreemd want ik heb gewoon mijn geld terug gehad
  #12  
Oud 3 September 2009, 15:42
dendirk's schermafbeelding
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi 16GB (Zilver) [FW: 8.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 January 2008
Locatie: Merksem, Belgie
Berichten: 383
Stuur een bericht via MSN naar dendirk Stuur een bericht via Skype™ naar dendirk Send a message via twitter to dendirk
Standaard

ik had een refund gevraagd voor tt maar antwoord was negatief
__________________
All work and no play makes Dirk a dull boy
  #13  
Oud 3 September 2009, 17:35
gserban's schermafbeelding
» iPhone 4S 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Ja]
» Windows
 
Geregistreerd: 20 July 2008
Locatie: Europa
Berichten: 263
Standaard

je moet er ook een zeer goede rede erbij geven , dus bv dat tomtom totaal niet werkt of what ever, maar zover ik weet werkt tomtom gewoon bij iedereen dus heb je weinig kans op een refund
  #14  
Oud 14 November 2010, 19:27
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 21 November 2008
Berichten: 14
Standaard Apps worden aangeschaft zonder mijn toestemming

Beste forumgenoten,

Helaas kom ik er vandaag achter via de mailberichten van iTunes dat er Apps worden gekocht van mijn account zonder dat ik daar bij betrokken ben.

Volgens mij kan het dan om 2 dingen gaan:
- of iemand kent mijn inloggegevens (onwaarschijnlijk);
- of ik ben slachtoffer van hackers o.i.d.

De volgende Apps zijn gekocht (allemaal van ontwikkelaar Li Jing):
1 NFS: Hot Pursuit Game Guide, v1.0
2 Guide For Fallout:NewVegas, v1.0
3 SC2 Guide, v2.1

Kan iemand mij helpen met tips inzake het voorkomen van toekomstig misbruik en instructies om deze aankopen bij Apple ongedaan te maken?

Alvast bedankt voor alle hulp!

Laatst gewijzigd door Denaike; 14 November 2010 om 19:33.
  #15  
Oud 14 November 2010, 20:11
King1987's schermafbeelding
iPhone(club) Guru
» iPhone 5 16GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 6.0 beta]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 13 March 2008
Locatie: Zeeland
Berichten: 7.440
Standaard

// Topics samengevoegd

@Denaike Kijk dit topic eens door, sluit aan op jou vraag hoe je je geld terug krijgt
En, overbodig om te zeggen, verander je wachtwoord
__________________
 Momenteel in gebruik: iPhone4s 16GB Simlock vrij 
De iPhone Hardware specialist

Ben dan wel een Guru, ben geen vraagbaak
  #16  
Oud 22 February 2012, 22:24
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 9.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air Wi-Fi + 4G 16GB (Zilver) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 14 March 2008
Locatie: Assen
Berichten: 3
Standaard

Hoi,

heb het zelfde probleem.
Mooi waardeloos.
heb de volgende email adres die misbruik maakt van mijn itunes account;

zuminsamm@yahoo.cn

Kan geen telefoonnummer van Apple vinden om even snel deze fraude te melden.
Weet iemand hoe ik hier mee moet omgaan.
Wachtwoord heb ik inmiddels gewijzigd.

Bellen met 0900-777703 heeft een lange wachttijd.

Bennie
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Neppe iPhone, geld terug via PayPal? Nyx iPhone algemeen 45 3 October 2010 19:43
GameTime Lite (NBA) geld terug. gpbosch iPhone Apps 0 19 April 2010 09:13
Wet Koop of Afstand m.b.t. geld terug vragen jonathan iPhone algemeen 3 5 August 2009 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:18.