F.A.S.T. probleem. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik wou F.A.S.T. gaan spelen ik had hem al ooit gekocht maar we hebben een nieuwe computer en heb hem nu opnieuw gekocht (hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
F.A.S.T. probleem.
Hallo,,
Ik wou F.A.S.T. gaan spelen ik had hem al ooit gekocht maar we hebben een nieuwe computer en heb hem nu opnieuw gekocht (hij is nu wel gratis). Ik heb pas een nieuwe iPod de iPod touch 3G 32 GB. Maar nu zegt F.A.S.T. dat ik op mijn nieuwe iPod: "Buy Full Version" en op mijn oude iPod niet. Daar is het wel al ooit op geïnstalleerd. Maar nu kan ik niet tegen mekaar spelen via Wi-Fi. Wat moet ik doen om toch tegen mekaar te spelen? Alvast bedankt. Groeten Mathijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zijn die in-app aankopen niet toestelgebonden?
|
|
|||
|
|||
Weet ik niet maar op mijn iPod touch 1G is die al eerder geïnstalleerd toen F.A.S.T. nog geld kosten.
Dit is er irritant ik kan nu maar een level doen op mijn nieuwe iPod en alleen multiplayer via bluetooth. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Netwerk probleem en ander probleem | Dannybevers | iPhone algemeen | 0 | 21-11-09 01:19 |
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? | satfreak1969 | iTunes | 0 | 22-09-09 16:05 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|