wachtwoord op mijn berichten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3G. altijd als ik mijn telefoon uitleen aan mijn vrienden lezen ze ongevraagd mijn smsjes. is er een App waarmee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
wachtwoord op mijn berichten
Hallo,
ik heb een Iphone 3G. altijd als ik mijn telefoon uitleen aan mijn vrienden lezen ze ongevraagd mijn smsjes. is er een App waarmee ik een wachtwoord op mijn smsjes/foto's? Willem |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel jailbreak nodig.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Of Madvlock uit cydia, werkt ook goed.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iPhone 'vergeet' ID/wachtwoord | RunningArchie | iPhone algemeen | 3 | 18-05-11 09:33 |
Waar vind ik mijn berichten? | MetallicatTim | iPhone algemeen | 13 | 20-02-11 10:34 |
Sms berichten beschermen door wachtwoord/programma/pin? | yoyonet | iPhone algemeen | 2 | 05-09-10 11:30 |
Mijn iPhone 'vergeet' het wachtwoord van mijn Wi-Fi | Eyko | Wi-Fi | 8 | 15-11-09 12:30 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|