Standaard apps weg na Update IOS4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al even gezocht, maar kon dit probleem niet vinden, gister avond heb ik mijn 3g geupdate vanaf 3.0 naar 4.0, en een uur ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Standaard apps weg na Update IOS4
Ik heb al even gezocht, maar kon dit probleem niet vinden,
gister avond heb ik mijn 3g geupdate vanaf 3.0 naar 4.0, en een uur daarvoor officieel laten simlock vrij maken door tmobile, omdat ik nu KPN heb In het begin werkte alles prima en heb hem ook maar gejailbreakt om multitasking en die wallpapers te krijgen, maar nu ineens zijn me standaard apps weg zoals: contacten, kaarten, app store, rekenmachine, enz ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt Robin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat dat 'ineens' het gevolg is van de jailbreak en/of daarna geïnstalleerde apps. Je zult vast ergens iets hebben ingesteld of geïnstalleerd waardoor de standaard apps nu niet meer zichtbaar zijn. Ga dat eens voor jezelf na.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Al mijn apps weg na update OS4. | Charie | iPhone Apps | 10 | 14-07-10 12:55 |
standaard apps zijn weg | Ancotje | iPhone Apps | 3 | 08-05-10 14:44 |
iPhone: Cydia en Cydia apps weg na update | Gido88 | Jailbreak | 6 | 01-10-09 23:03 |
Standaard Apps verwijderen? | flunk | Desktop-applicaties | 11 | 26-11-08 21:28 |
Taakbalk zwart met standaard thema,Carrier weg? | terrorsource | Unlock [archief] | 2 | 29-05-08 17:15 |
|
|