programma niet binnen gehaald discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Afgelopen week een navigatie programma geprobeert te downloaden is niet gelukt, maar wel €19,95 van de bank afgeschreven. Iemand enig idee hoe ik het programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma niet binnen gehaald
Afgelopen week een navigatie programma geprobeert te downloaden is niet gelukt, maar wel €19,95 van de bank afgeschreven.
Iemand enig idee hoe ik het programma toch kan downloaden. Bedankt John. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gewoon opnieuw downloaden.
Je hebt het al betaald, dus moet je het niet meer opnieuw kopen. Eerst zal je de melding krijgen om te kopen, daar moet je gewoon opnieuw op "kopen" drukken, daarna zal je de melding krijgen dat je dat reeds betaald hebt en het gratis opnieuw kan downloaden. |
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Binnen 1 week je IPHONE 4 binnen hebben ?? DAT KAN | Dejviisz | Koopinformatie Nederland | 19 | 03-09-10 00:06 |
Hotmail komt niet meer binnen | along-came-polly | iPhone algemeen | 0 | 12-04-10 14:27 |
Pushnotificaties binnen niet buiten wel | Gigachris | iPhone algemeen | 0 | 09-04-10 15:19 |
oproepen komen niet binnen | jaykay | iPhone algemeen | 2 | 20-12-09 10:53 |
Vandaag iphone binnen maar werkt niet? | Tamaar88 | iPhone algemeen | 4 | 02-02-09 18:28 |
|
|