Vandaag iphone binnen maar werkt niet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vandaag mijn iphone via studentmobiel binnen, heb me simkaart erin gedaan en me pincode. Hij zegt dat hij gaat aciveren en dan zie ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vandaag iphone binnen maar werkt niet?
Ik heb vandaag mijn iphone via studentmobiel binnen, heb me simkaart erin gedaan en me pincode. Hij zegt dat hij gaat aciveren en dan zie ik alleen een scherm met itunes en dat snoertje?
Doe ik wat verkeerd ofzo? Hij was nog gesealed in de doos, hij komt uit italie dus simlock vrij |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet hem wel even activeren in Itunes, mijn vermoeden is dat je dat bedoelt.
|
|
|||
|
|||
je moet je iphone activeren via de sim die je er bij kreeg
je moet dan met itunes verbinden |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Her-installeer iTunes + Mobile Device. En update ook even je profiel.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mail wel binnen maar ik kan ze niet lezen | gws | iPhone algemeen | 2 | 10-10-14 16:21 |
iPhone werkt maar is niet meer op te laden | mvanlaerhoven | iPhone algemeen | 2 | 24-02-11 11:29 |
iPhone al binnen maar geen SIM-kaart | Crippless | iPhone algemeen | 3 | 27-02-10 23:39 |
Iphone 2g gerepareerd, maar werkt niet? | Berrie | iPhone algemeen | 10 | 29-10-09 17:58 |
iPhone: iPhone 2G op 3.1 maar werkt niet, wat te doen? | iPhone911 | Jailbreak | 2 | 01-10-09 22:53 |
|
|