iPhone al binnen maar geen SIM-kaart discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vader heeft vandaag zijn iPhone gehaald, hij heeft bij T-Mobile al een iPhone abo aangevraagd en hij kreeg een smsje dat zijn abo op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone al binnen maar geen SIM-kaart
Mijn vader heeft vandaag zijn iPhone gehaald, hij heeft bij T-Mobile al een iPhone abo aangevraagd en hij kreeg een smsje dat zijn abo op 14-06-10 zou worden overgezet op zijn oude (Vodafone) SIM-kaart.
Klopt het dat hij tot deze tijd niets met de iPhone kan doen (Alleen Emercency Call)? (In de papieren staat wel een T-Mobile SIM nummer, ik weet niet of je hier iets mee moet doen ofzo?) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
maar als je eff zoek op het forum zal je het wel vinden gr jt |
|
||||
|
||||
Haal de sim eruit en even verbinden met iTunes
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone herstel nodig, maar itunes leest sim kaart niet | richardhoving | iTunes | 1 | 30-03-11 20:44 |
geen contact na activering sim kaart | lachsalvo | Overige providers Nederland | 1 | 03-01-11 21:27 |
ineens melding ''geen SIM kaart geinstalleerd'' | iFas | iPhone algemeen | 1 | 01-01-11 15:22 |
Iphone 4 geen Wi-Fi als sim kaart erin zit | barley | Wi-Fi | 0 | 28-09-10 23:52 |
Magic Sim binnen v15 en v16. Heb geen cardreader... | Arne2606 | Unlock [archief] | 33 | 29-12-07 16:33 |
|
|