Account wissen..hoe? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het erg irretant die mail.app op de iPhone.. Nergens kun je hem van de iPhone helemaal verwijderen en soms springt hij automatisch aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Account wissen..hoe?
Ik vind het erg irretant die mail.app op de iPhone.. Nergens kun
je hem van de iPhone helemaal verwijderen en soms springt hij automatisch aan ookal staat de push en fetch uit. Nu m'n vraag is hoe ik mijn mail account van die mail.app wis?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Instellingen > Mail, Contacten, Agenda > [desbetreffende account] > Verwijder account (knop onderaan)
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je moet wel even naar beneden scrollen.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Instellingen en dan iets naar beneden scrollen, daar staat mail,contacten,agenda. Als dat er bij jou niet staat ff een foto maken (home+power button) en hier posten..ben erg benieuwd!!
|
||||
|
||||
Heb screeny mr kan via iPhone geen posten.. Kan dat aan 'supreme prefences' liggen?
|
|
||||
|
||||
Hmmm, er zit dus iets in de weg. Je hebt ws. via een of ander programma (SBSettings?) een of meer opties verborgen. Dat zul je eerst moeten herstellen, daarna kun je het account verwijderen.
|
|
||||
|
||||
Miss ligt het daar idd wel aan.. Ff alles uitzetten strax en dan eens kijken. Miss ligt het aan de mail.app die ik verborgen heb met sb settings. Mr wist niet dat gij dan ook zou verdwijnen uit m'n instellingen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
hoe wissel ik van account | jokerdoc | iPhone Apps | 13 | 03-12-10 00:13 |
Windows: Hoe maak ik een NL itunes account | omed4life | iTunes | 3 | 26-08-10 09:08 |
Hoe een deel van sms-thread wissen? | EricBremer | iPhone algemeen | 11 | 02-04-09 20:50 |
hoe de geschiedenis wissen... | marcelleke | Archief | 1 | 16-02-08 19:27 |
|
|