Brothers in arms 2 geen update voor ios 4 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de demo versie van bia 2 gedownload, en ik vond het zo leuk dat ik een in app purchase deed en toen de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Brothers in arms 2 geen update voor ios 4
Ik heb de demo versie van bia 2 gedownload, en ik vond het zo leuk dat ik een in app purchase deed en toen de volledige versie had. Maar nu bij ios 4 heeft de volledige versie van bia 2 al een update gekregen maar de demo inc. De demo die is geupgrade naar de volledige versie heef geen update gekregen!!! Nu zit ik met een crashende app waar ik €4 voor heb betaald. (ik heb al het probleem bij gameloft gemeld) heeft iemand misschien een oplossing of hebben andere mensen hetzelfde probleem? =(
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Brothers in arms 2: een bug? | eduardiphoneiphone93 | iPhone Apps | 0 | 27-02-10 22:07 |
Brothers in Arms: Hour of Heroes nu in de App Store | iCulture | iPhone Apps | 35 | 09-02-09 23:46 |
Brothers in Arms OF iets anders? | Funnyplay | iPhone Apps | 5 | 21-12-08 22:00 |
Brothers in Arms Synchroniseert niet | Jessepes | Archief | 3 | 08-12-08 00:15 |
|
|