Gedownloade apps blijven 'wachten' discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via de App store had ik een paar nieuwe updates van diverse apps (anwb, twitpic etc) maar na de update ze blijven wachten. Het icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gedownloade apps blijven 'wachten'
Via de App store had ik een paar nieuwe updates van diverse apps (anwb, twitpic etc) maar na de update ze blijven wachten. Het icoontje is gedimd en het balkje blijft zwart 'wating...) Als ik er op tik lijkt het of hij refresht maar er gebeurt niks. Ik kan hem ook niet weggooien (geen kruisje) en ook niet opnieuw downloaden in de store. Iemand een idee waarom ze niet meer laden? Dit geldt niet alleen voor updates van bestaande apps maar ook voor nieuwe. Verder werkt alles naar behoren.... Wie weet de oplossing??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor jullie vlotte reactie. Ik heb het inmiddels zelf opgelost, ik moest upgraden naar firmware versie 4.
|
|
|||
|
|||
Help, ik heb dit ook en ik snap er echt helemaal niets van wat ik nu moet doen??
|
|
|||
|
|||
Ik had zelfde probleem. Opgelost door uit te vinden welke App het was en vervolgens deze in iTunes uitvinken. Daarna synchroniseren waardoor de App wordt verwijderd van de iPhone. Vervolgens weer aanvinken en synchroniseren dan wordt de App opnieuw geinstalleerd. Daarna werkt ie weer.
|
|
|||
|
|||
zelfde probleem na update 4.1
heb hetzelfde probleem na update 4.1
mobiel updaten van apps lukt niet meer apps blijven hangen ben nu aan het herstellen mischien dat het dan weer werkt niet elke update is een verbetering denk ik if it aint broke dont fix it denk ik dan maar weer word vervolgt |
|
|||
|
|||
Ik heb het ook, nu met elke app.
|
|
|||
|
|||
Na het déinstalleren van de eerste hangende app, kwamen de volgende twee gewoon binnen.
|
|
|||
|
|||
waar kun je die apps in itunes ergens uitvinken
aub wat vindt da nie direct |
|
||||
|
||||
Ik heb dit ook eens gehad. iPhone overnieuw aanzetten was bij mij de oplossing.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb dit probleem ook sinds 4.1 als ik hem sync met itunes komt het wel telkens in orde maar ik heb de iphone gekocht met de bedoeling apps on the go te downloaden.
iphone herstarten helpt ook. de app download/update wel degelijk, maar het wordt gewoon weergegeven als 'wachten', dus ik zou hem wel eventjes laten doen(afhankelijk hoe groot de app is) en pas als je denkt dat ie binnen is, herstarten Laatst gewijzigd door sapermun; 04-10-10 om 23:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apps Blijven op "wachten"staan. | joppe113 | iPad algemeen | 8 | 09-12-11 10:40 |
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. | Cesc | iTunes | 5 | 11-10-10 11:40 |
Apps blijven op achtergrond draaien :s | PearLRoX | iPhone Apps | 20 | 08-07-10 14:52 |
Apps blijven updaten... | vdvorst | Archief | 2 | 19-12-08 14:21 |
|
|