//

App's downloaden

App's downloaden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Het ene probleem komt na het andere. Nu wil ik de App's van mijn Iphone updaten en moet ik mijn ID en wachtwoord natuurlijk intoetsen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-08-10, 22:19
Ilske01 Ilske01 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 5
Standaard App's downloaden

Het ene probleem komt na het andere. Nu wil ik de App's van mijn Iphone updaten en moet ik mijn ID en wachtwoord natuurlijk intoetsen, doe ik en dan krijg ik de melding: "Verificatie vereist: Tip op Doorgaan om in te loggen. Bekijk en bevestig vervolgens de wijzigingen." en dan begint alles opnieuw als ik op doorgaan duw, want dan krijg ik de melding: "Inloggen vereist: Tik op 'Ga door' en log in om betaalgegevens te zien." en dan op doorgaan en kom ik weer op ITunes-wachtwoord enz, begint alles weer opnieuw.

Wie kan me helpen.... ik baal als een stekker.

Zie ook deze link die ik vandaag heb geplaatst https://forum.iculture.nl/f8/ap...ts-verder.html

Laatst gewijzigd door Ilske01; 02-08-10 om 22:21. Reden: Ivm extra link van ander IPhone-probleem
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-10, 10:57
Terry Cox Terry Cox is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 1
Unhappy App's updaten

Ik heb exact hetzelfde probleem als Ilske en zit dus ook in de verificatie loop. Ik heb al contact gehad met Apple, maar die hebben nog geen zinnige oplossing aangedragen. Ik kan overgens wel nieuwe apps aanschaffen (gratis en betaald), maar ik kan m'n oude niet updaten vanwege het verificatie vereist probleem.
Apple zei dat ik mijn apps maar moest updaten via de PC, maar dat is hetzelfde als zeggen dat je je vaste telefoon maar moet gebruiken als je telefoonfunctie niet werkt.
Ik heb dit probleem niet bij mijn oude iPhone 3G en bij mijn nieuwe iPad ( 1 week eerder geinstalleerd dan mijn iPhone4.
Wie heeft er een oplossing??????
  #3  
Oud 24-08-10, 11:31
Pzizzz's schermafbeelding
Pzizzz Pzizzz is offline
• iOS 7.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 72
Standaard

ik heb hetzelfde probleem op mijn nieuwe iPhone4...Updaten op mijn Mac en dan synchroniseren kan wel maar is uiteraard geen oplossing.
  #4  
Oud 24-08-10, 19:38
Smarzzz Smarzzz is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 77
Standaard

Deinstalleer het programma eens, en koop het opnieuw (je krijgt dan een melding dat je het al gekocht hebt en dat je het gratis kan downloaden).
  #5  
Oud 04-10-10, 13:35
whatsinaname whatsinaname is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

hebben jullie dit al geprobeerd ?
op deze site staat wordt stap voor stap uitgelegd hoe je SC-info moet verwijderen.
Er wordt in iTunes herhaaldelijk gevraagd om de computer te machtigen voor het afspelen van aankopen van de iTunes Store
bij mij verhielp het een aantal problemen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App gekocht, later downloaden? Peter_1 iPhone Apps 2 02-01-11 07:31
App kopen, later downloaden Niek_ iPhone Apps 0 16-12-10 07:16
downloaden app messenger peteranouck iPhone Apps 0 03-09-10 11:54
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden tobyzitz iTunes 2 28-06-09 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.