app voor aantal gebelde minuten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Mensen, Weten jullie of er misschien een app is waar je op kunt zien hoeveel Minuten je heb gebelt zo dat je niet over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app voor aantal gebelde minuten
Beste Mensen,
Weten jullie of er misschien een app is waar je op kunt zien hoeveel Minuten je heb gebelt zo dat je niet over je minuten gaat? Met vriendelijke groet, T |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je klant bent van tmobile kun je kijken in de appstore naar belbundel en belstatus. bel bundel geeft het aantal minuten weer dat je nog over hebt. ik kan me herrineren dat belstatus een melding kan geven als je over een x aantal minuten heen bent wat je zelf kan instellen.
|
|
|||
|
|||
maar ik zit niet bij tmobile maar een ander provider
|
|
||||
|
||||
Met vodafone kun je beltegoed Vermiljoen downloaden uit de appstore
Geen minuten, maar kun je wel zien of je binnen je bundel blijft
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
uitgaande gesprekken blokkeren na een aantal minuten | Douwe.ewoud | Jailbreak apps en thema's | 0 | 13-04-11 15:30 |
laatst gebelde nummer wissen ???? | rlobbes | iPhone algemeen | 5 | 02-08-10 20:03 |
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? | Muxje | iTunes | 0 | 16-07-10 00:49 |
Aantal downloads van je App? | wubbe | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 09-11-09 10:06 |
gebelde tijd | damnet | iPhone algemeen | 8 | 15-05-09 19:12 |
|
|