Apps starten op, maar gaan dan weer uit discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen, mijn iphone doet raar, elke keer als ik een app etc open, dan is hij bijna open en sluit dan weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apps starten op, maar gaan dan weer uit
Wie kan mij helpen, mijn iphone doet raar, elke keer als ik een app etc open, dan is hij bijna open en sluit dan weer en kom weer in het beginscherm.
Wat kan ik eraan doen, zodat alles weer werkt en dat hij niet steeds afsluit. Heb al respring etc gedaan, maar dat helpt niet. En ook als ik gebeld wordt blijft hij hangen en krijgen ze mijn voicemail. Lijkt wel of er een virus op zit, zo traag. Hopelijk heeft iemand een oplossing hiervoor |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je moet dan ff een app doeloaden dan lost het probleem vanzelf op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 | Londonforever | iPhone algemeen | 5 | 10-04-11 00:27 |
Apps zichtbaar in ITunes maar gaan niet naar Ipad | brokkie | iPad algemeen | 0 | 22-01-11 19:16 |
iPhone 3G: Zou dit gaan werken en is de iphone dan alsnog te unlocken? | Nick-kermis | Unlock | 3 | 18-03-10 10:09 |
|
|