Beste Agenda App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik gebruik week calendar, echt een aanrader, synct met gmail en je kunt repeterende agenda punten maken. Zou eigenlijk standaard op elke iPhone moeten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik gebruik week calendar, echt een aanrader, synct met gmail en je kunt repeterende agenda punten maken. Zou eigenlijk standaard op elke iPhone moeten staan!
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
AGENDA, mijn koninkrijk voor een AGENDA!!
Hi folks,
Ik ben onderhand WANHOPIG omdat alle agenda's die ik koop in de appstore KNUDDE zijn. Ik word er gillend gek van, van al die prul apps. Ik heb een jaar geworsteld met PocketInformant. Steeds weer updates en steeds weer hoop dat het wel beter zou worden. Maar helaas. Ik zoek een agenda die gewoon goed synced met outlook OF goed werkt met MobileMe. Pocket Informant heeft allerlei sync methodes maar STEED WEER moet ik handmatig TALLOZE dubbele afspraken verwijderen die na het syncen ontstaan. Heren programmeurs, als er twee dezelfde afspraken op dezelfde tijd staan met dezelfde naam? Dan is dat fout? Hoe flippin' moeilijk kan het zijn dat te programmeren? Na anderhalf jaar P.I. gewist! Vaarwel! En nu heb ik weekcalender. Niks dan lovende recenties in de appstore. Ik maak een repeterende event; ene week kliko buiten en de andere week de vuilniszakken. Ingewikkeld! Weekcal gaat er meteen moeilijk over doen en als ik vandaag mijn agenda open staat die afspraak er per woensdag 18x in!!! Weer een uur handmatig zooi gaan verwijderen. Ik word GEK. Een goed - niet al te buggy - calendar app voor de iPhone; daar kun je geld me verdienen, want die is er niet!!!! Iemand een tip? (Ik loop nu met mijn blitse iPhone4 + papieren agenda, rond) |
|
|||
|
|||
Kijk eens naar calvetica.com
Heel mooi van opzet, heel simpel entries maken.... |
|
|||
|
|||
Wat is er mis met de ingebouwde agenda + Exchange account voor over the air syncen (of in jouw geval je MobileMe dan)?
Werkt hier prima. Repeating events, gescheiden prive en werk agenda & gedeelde agenda voor bepaalde mensen. En dat allemaal met de ingebouwde Calender app op de iPhone/iPad en iCal op de Mac. Niet grof bedoeld hoor, maar klinkt meer alsof je moeite hebt met het opzetten van een repeating event oid als je exact hetzelfde probleem in meer dan 2 verschillende apps hebt? |
|
|||
|
|||
Ik heb nooit sync problemen met mn Google Calendar
|
|
|||
|
|||
Probeer Saisuke eens, misschien werkt dat voor jou wel. Heb trouwens nog nooit (plus 5 andere mensen op het werk) problemen gehad met PI. Wel eens een knullige update met een fout. Maar we werken dan ook met de combi PI/Google Agenda.
Web app Google agenda is wellicht een alternatief. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Google Calendar, ook op het werk gebruiken we die: MS exchange synch'd met Google Calendar die op de baan bereikbaar is, en perfect synchroniseerbaar met de iphone agenda.
Dus je 'programeert' de wekelijkse vuilbaksleur in de Google Calender, en de iphone neemt dit over. Dus in feite beschouw je de iphone als een reader van je google calendar. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik Gmail Exchange/Informant/Outlook 2007 en Google Calendar synch....alles synchroom. Zet iets in Informant die vervolgens synched met Google agenda en Google Calendar synched het weer met Outlook en vice versa...werkt perfect!
|
|
||||
|
||||
Gebruik Google calendar ingesteld als Exchange op m'n iPhone. Ik kan er prima repeterende afspraken in zetten; werkt prima en synct 2 kanten op: zowel vanaf mijn PC naar iPhone en terug.Over THE air. Moet met Mobile Me al helemaal geen probleem zijn toch?
|
|
|||
|
|||
Ik ben het met Thaan eens, misschien maak je het je zelf wel te moeilijk. Ik gebruik al tijden PI icm Google Agenda. heb 5 verschillende agenda's en dit synced allemaal moeiteloos, ook repeating events. Als extra backup draai ik af en toe Google Sync, zodat ik de afspraken ook in Outlook heb staan.
|
|
|||
|
|||
Als je je ipod op de pc aansluit via itunes vink het vinkje weg bij sync met outlook kalender.
Mijn agenda sinct met googleagenda en die op zijn beurt met google sync naar pc. Als je dan nog via itunes dezelfde afspraken nog eens synct kunnen ze er dubbel instaan. |
|
|||
|
|||
Dat zou best eens een verklaring kunnen zijn voor de dubbele afspraken, ik heb 'sync met outlook' ook uitgevinkt
|
|
|||
|
|||
Ik heb veel Calendar apps geprobeerd, maar mijns inziens is de combinatie van Pocket Informant Pocket Informant (Calendar & Tasks) voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store op de iPhone gesynct met Google Calendar op dit moment de beste combinatie.
Tevens Pocket Informant HD mogelijk voor op de iPad. Zeer professionele app. |
|
|||
|
|||
Misschien staat hier iets bij? Ik heb nog geen iPhone, nog niet uitgeprobeerd dus, maar je weet maar nooit...
OH ja, linkje: Five iPhone Scheduling Software Apps Laatst gewijzigd door Timmeh_; 22-09-10 om 17:04. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b. |
|
|||
|
|||
Linkje: Five iPhone Scheduling Software Apps
Nog niets van geprobeerd bij gebrek aan iPhone (komt binnen 6 weken goed hoop ik ). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kan een item niet markeren waardoor je het makkelijk terug kan vinden, bv je vakantie dagen Je kan niet een bestand aan je item in de iPhone agenda hangen. Enz Er mankeert nogal wat aan de agenda. Tevens vind ik de agenda op de iMac ook heel erg mager. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je Pocket Informant al eens geprobeerd voor wat je opnoemt. Bestanden aan items hangen zal niet gaan denk ik inderdaad, weet niet of dat met PI wel kan. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Je hoeft geen Google account te syncen. Zo'n publieke agenda heb je geen account voor nodig. Die kun je gewoon toevoegen en dan pakt ie hem erbij zodra je internet hebt. Dan staan die dagen iig gemarkeerd in je agenda. Ik gebruik m naar alle tevredenheid!
En dan zodra je synchroniseerd zoals normaal, worden die agendapunten ook op je pc toegevoegd Laatst gewijzigd door glaantje; 24-09-10 om 00:51. |
Labels |
agenda, beste, tips |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Beste IM app | calvinbenik | iPhone Apps | 4 | 29-04-11 00:54 |
Beste 'To-Do'-app? | Timmeh_ | iPhone Apps | 96 | 30-09-10 16:18 |
Beste Background / App switcher app | trevisnl | Jailbreak apps en thema's | 2 | 14-03-10 12:27 |
|
|