//

Beste Agenda App

Beste Agenda App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Spreeuwke, zie je de leeftijd ook als je alleen geboortejaar invoert? En het jaar daarop weer een jaar erbij? Neen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 04-12-10, 17:27
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macbookto Bekijk bericht
Spreeuwke, zie je de leeftijd ook als je alleen geboortejaar invoert? En het jaar daarop weer een jaar erbij?

Neen, dit lukt niet.
Je moet bij contactpersoon in het vakje 'verjaardag' de dag, maand en geboortejaar invullen. (jaartal alleen ingeven gaat niet)
Dan verschijnt automatisch de melding verjaardag in de week cal met opgave van de leeftijd. Inderdaad automatisch elk jaar opnieuw met één jaar erbij.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 04-12-10, 20:18
Macbookto's schermafbeelding
Macbookto Macbookto is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 437
Standaard

Nee, dat begrijp ik dat je ook de datum in moet vullen. Ik drukte me wat onvolledig uit. Lijkt me een mooie app. ga er ook maar eens naar kijken.
  #83  
Oud 06-12-10, 16:59
dannydeb dannydeb is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Kloosterzande
Berichten: 5
Standaard

Week Cal is goedkoop, en superhandig, werkt op basis van de gewone calendar app
  #84  
Oud 07-12-10, 14:55
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dannydeb Bekijk bericht
Week Cal is goedkoop, en superhandig, werkt op basis van de gewone calendar app
En werkt altijd, goed en erg mooi, met héél veel opties!
Kijk ook op hun site!
Adres in je afspraak, aanklikken en je ziet waar het is via Googlemaps en vaak ook streetview als je links op balkje klikt!

Laatst gewijzigd door CeesiPhone; 07-12-10 om 16:05.
  #85  
Oud 09-12-10, 14:19
Aponieuw Aponieuw is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 1
Standaard

Ik wil graag een afspraak kunnen herhalen op 'n bepaalde dag in de maand. Bij voorbeeld tweede dinsdag. Wie heeft daar tips voor?
  #86  
Oud 09-12-10, 16:19
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Dit kan je heel erg goed met Week doen, hierin kan je moeilijkere herhalingsafspraken maken en nu ook op de minuut ipv om de 5 minuten.

succes.
  #87  
Oud 03-01-11, 12:55
kanniet kanniet is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 25
Standaard

Is het mogelijk om in week calendar ook terugkerende gebeurtenissen op te laten tellen als ware het een verjaardag (leeftijd). Ik weet dat ik in de contactlijst de geboortedag kan aangeven maar dit wil ik niet. Ik heb namelijk bv. niet alle kinderen van familie als aparte contacten staan. Hoe los ik dit op?
  #88  
Oud 03-01-11, 16:18
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kanniet Bekijk bericht
Is het mogelijk om in week calendar ook terugkerende gebeurtenissen op te laten tellen als ware het een verjaardag (leeftijd). Ik weet dat ik in de contactlijst de geboortedag kan aangeven maar dit wil ik niet. Ik heb namelijk bv. niet alle kinderen van familie als aparte contacten staan. Hoe los ik dit op?

Ik heb de verjaardagen in de agenda ingebracht met het geboorte jaar er achter. Week rekent de leeftijd niet voor je uit. En de verjaardag heb ik de status meegegeven dat die de gehele dag duurt zodoende staat hij dan boven in het scherm.

Succes.
  #89  
Oud 03-01-11, 16:32
Spreeuwke Spreeuwke is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2010
Locatie: West Vlaanderen (Belgie)
Berichten: 201
Wink

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KvdS Bekijk bericht
Ik heb de verjaardagen in de agenda ingebracht met het geboorte jaar er achter. Week rekent de leeftijd niet voor je uit. En de verjaardag heb ik de status meegegeven dat die de gehele dag duurt zodoende staat hij dan boven in het scherm.

Succes.
Als je de verjaardag ingeeft bij "contactpersonen" met vermelding van het geboortejaar neemt WeekCal deze automatisch over en zal de leeftijd aangeven en er automatisch elk jaar één jaar bijtellen.
  #90  
Oud 03-01-11, 17:50
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Super weer wat geleerd
  #91  
Oud 03-01-11, 18:58
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spreeuwke Bekijk bericht
Als je de verjaardag ingeeft bij "contactpersonen" met vermelding van het geboortejaar neemt WeekCal deze automatisch over en zal de leeftijd aangeven en er automatisch elk jaar één jaar bijtellen.
het ging erover een verjaardag in te geven in de agenda (weekcal of de standaardagenda maakt niet uit welk van beide aangezien ze samenwerken) en daarbij de leeftijd weer te geven ZONDER dat die persoon in uw contactpersonen zit
  #92  
Oud 03-01-11, 19:02
08april1980 08april1980 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Utrecht
Berichten: 1
Stuur een bericht via MSN naar 08april1980
Standaard

Probeer eens Week Cal. Hij is iets uitgebreider dan de standaard agenda.
  #93  
Oud 03-01-11, 19:44
Bart274 Bart274 is offline
• iOS 16.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 08april1980 Bekijk bericht
Probeer eens Week Cal. Hij is iets uitgebreider dan de standaard agenda.
met dit antwoord is hij ook niet veel aangezien hij zijn vraag begon met de woorden: "Is het mogelijk om in week calendar..." hij gebruikt deze app dus al
  #94  
Oud 03-01-11, 20:36
StephanT StephanT is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 6
Standaard

Probeer eens de integratie van Google Calendar met iCal op de Mac, dit wordt ook in het kalenderoverzicht weergegeven. De instructies vind je op de website van Google. Natuurlijk heb je dan geen weekoverzicht, maar misschien kan het overzicht van de verschillende activiteiten ook nuttig zijn.
  #95  
Oud 03-01-11, 21:49
kanniet kanniet is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 25
Standaard

optie van jaartallen toevoegen achter de afspraak had ik ook al gedaan. Ik gebruik geen Mac, sorry. En inderdaad, niet alle verjaardagen vallen onder contactpersonen!
Ik ga er vanuit dat mensen met kinderen/neefjes/nichtjes deze ook niet allemaal als contactpersonen hebben staan, zelfs echtparen/vrienden vallen bij mij onder 1 contactadres. Op een windows mobile telefoon heb je in de mogelijk om een event te herhalen waarbij deze gaat een teller laat lopen. Als je kind in 2002 geboren is zal in 2011 dus 9 achter zijn event (verjaardag) staan.
  #96  
Oud 05-01-11, 21:09
Miah Miah is offline
• iOS 4.3
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Kan iemand mij vertellen of er ook een 'week cal' voor de iPad is?
  #97  
Oud 05-01-11, 21:41
jiggyland jiggyland is offline
• iOS 4.2.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

ik gebruik al meer dan een jaar istudiez Pro, zeer handig om lesroosters en taken in op te nemen, speciaal voor studenten hoger onderwijs
  #98  
Oud 07-01-11, 14:59
vangorkum vangorkum is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Twente
Berichten: 7
Standaard

Ik heb een vraag m.b.t. een goede agenda app.

Ik zoek een app die net als in Outlook een afpraak kan plannen en hier contactpersonen aan kan toevoegen per email. Vanaf Outlook kan ik wel een mail ontvangen met een bijlage wat de afspraak is. Andersom is me dit niet gelukt omdat de standaard agenda hier niet in voorziet.

Ik moet voor werk vaak vergaderingen plannen en hiervoor mensen uitnodigen. Op mijn oude HTC kon dit meteen met het maken van de agendaafspraak. Dat moet met de Iphone toch ook kunnen lijkt me.

Ik heb diverse app bekeken maar nergens staat duidelijk bij dat je personen toe kunt voegen aan je afspraak.

Groet William
  #99  
Oud 12-01-11, 15:18
iphonedre iphonedre is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 23
Standaard

Super dat ik dit topic vind zeg!

Het nadeel van de 'standaard' calender vind ik dat je geen uitnodiging kan sturen. Dat is juist zo makkelijk!

Ik zie dat Week cal dat wel kan. Die ga ik dus meteen installeren! En er staat werkt met de 'normale' Iphone Agenda. Betekend dat ik gewoon sync (dus gewoon normaal) en dat Week cal die afspraken dan overneemt. En wanneer ik afsprsken wil maken, doe ik dat via week cal, en dan komt ie OOK in de 'Iphone' agenda?
  #100  
Oud 12-01-11, 15:23
CeesiPhone CeesiPhone is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 111
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iphonedre Bekijk bericht
Super dat ik dit topic vind zeg!

Het nadeel van de 'standaard' calender vind ik dat je geen uitnodiging kan sturen. Dat is juist zo makkelijk!

Ik zie dat Week cal dat wel kan. Die ga ik dus meteen installeren! En er staat werkt met de 'normale' Iphone Agenda. Betekend dat ik gewoon sync (dus gewoon normaal) en dat Week cal die afspraken dan overneemt. En wanneer ik afsprsken wil maken, doe ik dat via week cal, en dan komt ie OOK in de 'Iphone' agenda?
De gewone agenda gebruik je gewoon niet meer, maar alles komt er wel in wat je in Week Cal invoert.
Reageren

Labels
agenda, beste, tips



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste IM app calvinbenik iPhone Apps 4 28-04-11 23:54
Beste 'To-Do'-app? Timmeh_ iPhone Apps 96 30-09-10 15:18
Beste Background / App switcher app trevisnl Jailbreak apps en thema's 2 14-03-10 11:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:32.