Notities: wijzigingen niet opgeslagen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik zo nu en dan notities om wat aantekeningen te maken, maar als ik tekst wil toevoegen aan een bestaande aantekening, wordt deze niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notities: wijzigingen niet opgeslagen
Ik gebruik zo nu en dan notities om wat aantekeningen te maken, maar als ik tekst wil toevoegen aan een bestaande aantekening, wordt deze niet opgeslagen..
Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing voor of is er een betere App voor te krijgen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem. Lijkt mij een bug in software
|
|
|||
|
|||
En hier nog eens hetzelfde probleem. jammer dat er geen oplossing is....
Het lijkt idd een softwarebug. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's contacten worden niet opgeslagen | sixel | Muziek, foto & video | 0 | 22-08-10 17:02 |
niet bevoegd wijzigingen aan brengen | Dirk5 | iPhone algemeen | 1 | 09-08-10 11:32 |
Foto's worden niet opgeslagen | dzidoo | Muziek, foto & video | 2 | 10-05-10 22:37 |
Foto's worden niet meer opgeslagen | tjiels | Muziek, foto & video | 16 | 02-11-09 10:59 |
Cookies in Safari worden niet opgeslagen?!? | Mazinho | iPhone algemeen | 11 | 17-09-08 01:48 |
|
|