Per ongeluk een betaalde app.

Per ongeluk een betaalde app. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, laurence190 hier. Ik heb een vrij vervelend probleem. Ik heb zojuist een €14,99 kostende app gedownload wat helemaal niet mijn bedoeling was. De applicatie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30 August 2010, 00:21
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 June 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 11
Standaard Per ongeluk een betaalde app.

Hoi, laurence190 hier.

Ik heb een vrij vervelend probleem. Ik heb zojuist een €14,99 kostende app gedownload wat helemaal niet mijn bedoeling was.

De applicatie is voor de helft geïnstalleerd (''laden''), ik heb namelijk zo snel mogelijk mijn iPhone op de vliegmodus gezet.
Verwijderen lukt niet op de manier van; applicatie een aantal seconden vasthouden en dan verwijderen.

Is er een manier om deze installatie te deleten/annuleren?? Ik hoor het graag!!

Groet,
Laurence190
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30 August 2010, 01:19
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Helaas. Je hebt al betaalt en of je het nou wel of niet download maakt niks meer uit. Het beste via iTunes contact opnemen met Apple. Gewoon even uitleggen wat er is gebeurd. Meestal doen ze hier niet moeilijk over en geven ze het geld terug.
  #3  
Oud 30 August 2010, 01:31
» iPhone 5s 16GB (Space Grijs) [FW: 6.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 8 July 2009
Berichten: 60
Standaard

Dat is niet helemaal waar. Voor zover ik weet houd Apple 30% van het bedrag.
  #4  
Oud 30 August 2010, 02:09
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door isneaker Bekijk bericht
Dat is niet helemaal waar. Voor zover ik weet houd Apple 30% van het bedrag.
Waar heb je het over? Voor de ontwikkelaar is er in principe nooit een download geweest. Apple heeft zelf 100% van het bedrag, en stort dan 70% bij de ontwikkelaar. In plaats van dat te doen storten ze gewoon die 100% terug (maar dan kan je de app bijvoorbeeld later niet gratis opnieuw downloaden).

Apple kan je gewoon volledig terugbetalen.
  #5  
Oud 30 August 2010, 07:26
» iPhone 4 16GB (Wit) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi +3G 64GB (Zwart) [FW: 5.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 17 March 2008
Berichten: 155
Standaard

Inderdaad even kontakt zoeken met Apple via itunes.
Je krijgt dan je geld terug.
  #6  
Oud 30 August 2010, 09:03
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 27 August 2009
Berichten: 418
Standaard

Dat kan geloof ik maar 1 keer. De volgende keer heb je gewoon pech.
__________________
NWO 666
  #7  
Oud 30 August 2010, 17:46
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 June 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 11
Standaard

Bedankt jongens!
Ik ga direct een mailtje naar Apple sturen.
Ik hoop dat ze het volledig willen vergoeden.

TY!
  #8  
Oud 30 August 2010, 20:54
» iPhone 4S 32GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 7.0.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 27 June 2010
Locatie: Rotterdam
Berichten: 11
Standaard

Zou iemand mij willen helpen door een voorbeeldje te maken voor het mailtje? Ik vind het vrij moeilijk een inhoudelijke mail te maken, die een beetje pakt (in het engels). Zodat Apple mij geloofd en niet denkt dat ik de app heb gekocht en mij niet bevalt ofso.

mvg,
Laurence

Laatst gewijzigd door Laurence190; 30 August 2010 om 21:47.
  #9  
Oud 30 August 2010, 21:54
» iPhone 5 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 6.0.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 6 June 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Wij weten niet hoe het is gebeurd. Alleen jij kan dat uitleggen. Gewoon zeggen dat je per ongeluk (wat je hebt gedaan) hebt gedaan maar dat het dus helemaal niet je bedoeling was. Vraag dan ook of je je geld terug kan krijgen.

En ze krijgen wel vaker berichten met slecht Engels. Is ook logisch aangezien niet iedereen dat fatsoenlijk kan typen.

Laatst gewijzigd door SĦmon; 30 August 2010 om 22:01.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
help, heb per ongeluk een video gedelete Wotan Muziek, foto & video 3 7 April 2010 00:22
Is er een log voor per ongeluk gewiste afspraak ? LC1994 iPhone algemeen 1 12 October 2009 11:59
Betaalde app rekenent niet af. Phoef iPhone Apps 1 2 October 2009 19:10
gratis betaalde app's verkrijgen? mysense Archief 1 4 January 2009 18:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.