welke mail app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heej mensen ik zoek een app waar ik meerdere mail accounts overzichtelijk op kan volgen. ik heb een hotmail account, een gmail acount en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welke mail app?
heej mensen
ik zoek een app waar ik meerdere mail accounts overzichtelijk op kan volgen. ik heb een hotmail account, een gmail acount en een hro.nl (hogeschool rotterdam) account. ik wil ze afzonderlijk van elkaar kunnen bekijken. Welke app is dan het meest geschikt om te gebruiken. Ik wil er best voor betalen. ik vind de standaard bijgeleverde app niet echt heel lekker werken, hij ziet pas dat ik mail heb gehad als ik de app heb geopend, dat is wel frustrerend. thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Er zijn verschillende tutorials op het net te vinden waar je push op hotmail mee kunt configureren via exchange, voor google mail zou dit gewoon moeten werken. Voor je hro.nl account zou dit ook moeten lukken als je weet wat je bij server enz moet invullen. En anders hoor ik veel goeds over mBox Mail.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mail folders in mail.app / Video/foto. | jelle86 | Muziek, foto & video | 0 | 02-08-10 12:19 |
E-mail app met instant ophalen van mail | djkavaa | iPhone Apps | 2 | 25-06-10 14:43 |
niet automatisch ophalen mail bij openen mail-app | blaugrana | iPhone Apps | 4 | 26-11-09 17:06 |
Automatisch mail ophalen met standaard mail app? | Rubske | Archief | 1 | 04-01-09 01:32 |
Mail.app; Spam probleem (niet in mail op macbook) | Probe | iPhone Apps | 5 | 04-03-08 10:50 |
|
|