Vraag over "lock" app in Appstore discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sindskort een Iphone 4. Ik heb een vraag; Weet iemand of er in de Appstore van Apple een App bestaat om apparte ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over "lock" app in Appstore
Hallo,
Ik heb sindskort een Iphone 4. Ik heb een vraag; Weet iemand of er in de Appstore van Apple een App bestaat om apparte mappen met een pincode te beveiligen. Ik bedoel dan zoiets wat wel in Cydia bestaat zoals "Locktopus". Ik kan zo'n App vinden helaas. Met vriendelijke Groet, Jan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij wil apple dat niet, maar ik kan het mis hebben.
|
||||
|
||||
Nee bestaat niet. Apple staat niet toe dat Apps met het os rommelen. Dus dit is niet mogelijk
|
|
|||
|
|||
Ik was ook op zoek naar een applicatie die bestanden/mappen kon beveiligen.
Na enig zoekwerk ben ik uitgekomen bij 'Folder Lock', kost €2,99 als ik het goed heb. Werkt voor mij prima. Je kan bestanden van je tel (foto/video/docu/..) verplaatsen naar de app die weer een master-WW heeft. Daarnaast, ook handig, van en naar pc bestanden verzenden via Wi-Fi. Is dit wat je zoekt? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
België: "sim-lock" vrije iphone + proximus ?! | adept | Overige providers België | 55 | 25-02-10 09:31 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
Vastloper bij installeren "Lock Calendar"? | mphoogeveen | Archief | 3 | 14-10-09 20:17 |
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" | vvv91 | Jailbreak apps en thema's | 10 | 20-12-08 14:25 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|