3G on/off app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo, Is er een app waarmee je met 1 druk op de app je 3g aan/uit kan zetten? Ik dacht dat er wel eentje was ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G on/off app?
Yo,
Is er een app waarmee je met 1 druk op de app je 3g aan/uit kan zetten? Ik dacht dat er wel eentje was in cydia maar is er ook eentje in de app store? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
in Winterboard kan je met een druk je 3G uitzetten
|
||||
|
||||
In de app store ben ik zo'n app nooit tegen gekomen. Maar in cydia zijn er meerdere opties.
Zelf gebruik ik SBSettings, hier kan je veel setting aan en uit zetten, 3G Wi-Fi, Bluetooth enz. en is te bereiken met een swipe en is te openen in elke app of zelfs als de iPhone gelocked is.
|
|||
|
|||
SBSettings, inderdaad.
Laatst gewijzigd door iOzan; 07-11-10 om 14:52. |
|
|||
|
|||
Dat ziet er goed uit zeg! Waar is die SSH switch voor als ik vragen mag?
En is dit een 'gewone' versie van SBSettings? Degene die ik hiervoor op mijn oude 3GS had zag er heel anders uit. Of gebruik een theme? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
BNO News app (de 'vergeten je-moet-maandelijks-geld-betalen' app) | S¡mon | iPhone Apps | 5 | 13-09-09 15:10 |
|
|