Find my iPhone instructies discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Ik heb het zelf alleen op de iPad gedaan. En het vreemde was dat er nooit een verificatie email aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dit had ik net ook met mijn iPhone4, alleen denk ik dat dit komt doordat mijn iPhone4 is geactiveerd via iTunes met mijn account. De telefoongegevens zitten dan al gekoppeld aan je Apple ID..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Het werkt trouwens prima, maar hoe werkt dit programma eigenlijk? Heeft het programma op je iPhone altijd een connectie met Mobile Me? Of geeft hij alleen de positie door als je hierom vraagt? Hij moet dan toch verbinding hebben met je telefoon? Hoe doet ie dat?
Laatst gewijzigd door Caspar; 01-12-10 om 15:59. |
Labels |
find my iphone, gratis app, iphone 4, zoek iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 3Gs jailbreaken, instructies om het later mogelijk te maken! Door Geohot! | segers909 | Jailbreak | 106 | 14-09-09 13:38 |
iPhone: [Windows] Instructies: iPhone 3G Jailbreak | Vedett | Jailbreak | 17 | 26-10-08 08:20 |
|
|