iTunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. IK heb sinds gisteren een iPhone 3gs. Deze moest eerst aan iTunes worden aangesloten en dat heb ik gedaan. Daarna wilde ik er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iTunes
Hallo allemaal.
IK heb sinds gisteren een iPhone 3gs. Deze moest eerst aan iTunes worden aangesloten en dat heb ik gedaan. Daarna wilde ik er wat apps opzetten, zoals twitter enz, maar dan geeft de laptop aan dat mijn computer niet gemachtigd is om dat te doen. En ook hoe ik deze moet machtigen. Dat had ik allang gedaan, maar ik deed het nog wel een keer, ik heb ook de machtiging ingetrokken en opnieuw gedaan. Maar hij blijft dit zeggen. Iemand enig idee hoe ik apps op mijn iPhone krijg? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand hier iets op?
|
|
||||
|
||||
Verkeerde topic
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 04-12-10 om 21:01. |
|
|||
|
|||
Oke.. dankje?
Maar ik heb t gevonden |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map | hoeboe | iTunes | 0 | 20-07-10 14:23 |
iPhone: Na herstellen Itunes, krijg ik alles nog maar stekker + Itunes logo | rob499 | Jailbreak | 9 | 02-09-08 01:03 |
|
|