Ip Vision Pro discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik al een tijdje Ip vision Pro en het werkten goed, totdat ik de laatse update heb gedaan ( 4.2.1 ). Voor de update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ip Vision Pro
Ik gebruik al een tijdje Ip vision Pro en het werkten goed, totdat ik de laatse update heb gedaan ( 4.2.1 ).
Voor de update nergens problemen mee gehad . Nu werkt het alleen nog maar via interne Wi-Fi en niet meer via 3G. Heb al wel een mail gestuurd naar de maker van deze app TTrix Zij vertelde mij dat als het via mijn Wi-Fi werkt het ook via 3G moet werken , NIET DUS!!!!!!!!!!!! Heeft iemand dit ook ??? of weet iemand de oplossing ??? Heb het op mijn Iphone en ook op die van mijn vrouw.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Solid Vision wachttijd | erikroeier | iPhone algemeen | 3 | 23-11-11 21:17 |
Reparatie bij solid vision | ind0wtjuh | Odido (T-Mobile) | 7 | 17-02-11 07:34 |
Simlockvrije iPhones solid vision | Macintouch | iPhone algemeen | 4 | 14-11-10 21:21 |
Wie repareert apple? Solid vision | GTFO | iPhone algemeen | 5 | 29-10-10 15:45 |
Solid Vision Reparatie | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 8 | 02-03-10 14:01 |
|
|