//

Mediaplayer die download vanaf je computer

Mediaplayer die download vanaf je computer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik was vandaag opzoek naar een app waarmee je muziek( en het liefst ook andere media zoals films) kan bekijken die op je computer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-10, 18:59
alexandertje alexandertje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 4
Standaard Mediaplayer die download vanaf je computer

Hey,

Ik was vandaag opzoek naar een app waarmee je muziek( en het liefst ook andere media zoals films) kan bekijken die op je computer staan. Ik weet niet of zoiets bestaat maar het lijkt me onwijs handig. Weet iemand een app hiervoor?

mvg Alex
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 01:57
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alexandertje Bekijk bericht
Hey,

Ik was vandaag opzoek naar een app waarmee je muziek( en het liefst ook andere media zoals films) kan bekijken die op je computer staan. Ik weet niet of zoiets bestaat maar het lijkt me onwijs handig. Weet iemand een app hiervoor?

mvg Alex
Er zijn er wel meerdere maar ik weet ze helaas niet allemaal vanbuiten.

Het jammere eraan is als je zo wil streamen en op je iphone bekijken je pc moet blijven aanstaan.Normaal natuurlijk maar anderzijds jammer al denk ik wel er een manier is om deze ook dan offline te bekijken door denk ik te converteren.

Hetgeen ik nu gewoon doe is een film die ik heb gedownload gewoon via itunes rechtstreeks op m'n iphone zetten , voor een film van 800MB groot duurd dit ong 1minuut met programmaatjes als; cinexplayer, oplayer, vlc media player.

Maar hetgeen jij zowat zoekt zal wel dan deze zijn bv; air video .

Je hebt ook nog video stream maar ik zie geen recencies staan dusja, beetje riskie dan om dit aan te schaffen, kan heel goed werken kan ook niks goeds aan zijn .

Streamtome ziet er dan wel weer heel goed uit; krijgt goeie waarderingen enzo, niet duur ook en ik denk deze app alles kan.
Maar lees eerst maar eens de uitleg die bij de apps staat en de reviews enz...

Zumocast; ik zie deze app gratis is zelfs (voor de moment nog) dus das altijd wel het proberen waard , zie ook deze dan nog veel goede commentaar krijgt.

Mijn excuses mocht er iets niet goed zijn uitgelegd, ik ben echt geen goeie en weet de zinsbouw op niet veel trekt, ik doe m'n best .
  #3  
Oud 14-12-10, 09:47
Onnies Onnies is offline
• iOS 4.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 17
Standaard

Bij Zumocast kun je de films via Wi-Fi zelfs op je iPhone / iPad zetten.. Dus downloaden op je iPhone / iPad en onderweg ook met langzame of geen internet genieten van je films / series
__________________
Wat werken een MacBook Pro en iPhone toch lekker..
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
programma om iphone vanaf computer te besturen El_Rutgero Desktop-applicaties 11 18-08-12 15:14
flimpjes vanaf iPhone op computer zetten Nax Muziek, foto & video 3 24-04-11 21:01
Download bestand vanaf een server sentmen Ontwikkelen voor iOS 8 06-10-10 12:33
Fotos die ik maak zijn er niet op computer borgqueenx iPhone algemeen 1 15-08-10 10:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:23.