Online via Iphone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er ook een app te verkrijgen zodat ik draadloos online kan met mijn laptop, waarbij ik dus gebruik maak van de 3G internet verbinding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Online via Iphone?
Is er ook een app te verkrijgen zodat ik draadloos online kan met mijn laptop, waarbij ik dus gebruik maak van de 3G internet verbinding van mijn iPhone?
Dan heb je pas echt overal internet met je laptop! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wel wanneer je jailbreakt. MyWi heet het programma wat je zoekt.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreaken begin ik ook niet (meer) aan, als ik zie hoeveel mensen miserie mee hebben nadien, het is altijd wat, ik lees hier dagelijks de topics door en het is echt een enorm probleem als ze dat doen ;p.Ik blijf er ook liever af. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik jailbreak mijn toestel (2G - 3G en nu 4) al 3 jaar en heb nog maar 1 keer een herstel moeten uitvoeren waarvan een cydia app de oorzaak was. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook een vraagje over.
Ik heb een iPad en een iPhone 4 beidde zijn gejailbreakt en op de iphone 4 staat MyWi. Zodra ik met de iPad verbinding zoek met de iphone vind die dit en er komt ook een Wi-Fi teken bovenin te staan maar ik heb geen internet verbinding iemand enig idee wat dit kan zijn? |
|
|||
|
|||
nope, toen ik die ene keer m'n iphone had gejailbreaked dan heb ik zelf nooit een probleem gehad maar ik begin er liever niet mee,pf.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3g online kopen | eecksken | Koopinformatie Nederland | 5 | 01-08-10 12:21 |
Iphone online kopen!! | eecksken | Koopinformatie en ervaringen | 3 | 01-08-10 12:19 |
Iphone 3Gs online bestellen | Woutair | Orange | 4 | 23-10-09 19:56 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
Hi eindeloos online + Iphone | davidvt | Overige providers Nederland | 13 | 02-08-08 14:16 |
|
|