Whatsapp en Viber werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn vriendin heeft een Iphone 2g gejailbreakt met Firmware 3.1.3. Nu heeft ze Whatsapp gedownload, maar hier werkt de pushfunctie niet op. Dus moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp en Viber werkt niet
Hallo,
Mijn vriendin heeft een Iphone 2g gejailbreakt met Firmware 3.1.3. Nu heeft ze Whatsapp gedownload, maar hier werkt de pushfunctie niet op. Dus moet ze de app op starten en dan krijgt ze pas de berichten binnen. Ook heeft ze Viber gedownload en heeft ze de installatie gevolgd, maar krijgt ze geen sms voor de activatiecode... Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Want ik weet heel vele apps de dag van vandaag alleen maar nog werken op 3G of 3Gs en iphone 4 etc... Bij viber zie ik staan het beste werkt met iphone 3gs en iphone 4. Bij whatsapp zie ik staan ; videobestanden sturen en opslaan moet je minstens 3Gs hebben. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij pingchat werkte de pushfunctie ook niet .... |
|
||||
|
||||
Is de 2g gehacktivated? Volgens mij moet je op een 2g die gehacktivated is eerst de push notification fixen.
Zoek functie iPc link: Hacktivated |
|
||||
|
||||
Klopt, had ik ook. Push doet het in het algemeen dan niet. Pushfix.info did the trick voor mij destijds.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Cydia.pushfix.info Maar als ik de pushfix.info 2.0 wil installeren krijg ik een error:running Sub-process /usr/bin/dpkg returned an eroor code (1) En daarna: /var/cache/apt/archives/com.pushfix2_2.13_iphoneos-arm.deb Wat nu? |
|
|||
|
|||
Probeer eens push doctor, je moet wel even googlen welke repo het onder te vinden is
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed om te horen dat het is gelukt!
Aangezien er al een discussie gaande is over Push berichten op een 2G en over Push Doctor, gaat deze discussie nu op slot. // Slotje
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone | Biebje87 | iPhone Apps | 2 | 01-05-11 16:33 |
Viber werkt niet meer via Vodafone 3G netwerk | flebbes | iPhone Apps | 7 | 11-04-11 15:36 |
|
|