Hacktivated iPhone 3g, geen push discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wil dit zelf gaan doen, doormiddel van een origineel T-Mobile kaartje. Maar moet deze nog een nummer bevatten? Of mag hij verlopen zijn? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik wil dit zelf gaan doen, doormiddel van een origineel T-Mobile kaartje. Maar moet deze nog een nummer bevatten? Of mag hij verlopen zijn?
Ik kon trouwens die wildcard_plist niet vinden. Begin liever niet met een cleane iphone, want heb teveel persoonlijke dingen er op. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb net ook even een key besteld bij push.info. Nu even wachten op het bestandje, ben benieuwd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Voor mensen die de files nodig hebben neem contact met mij op. Komen we er vast wel uit!
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit vorige week ook gedaan, wow echt top! Ff ipod touch van een vriend ervoor gebruikt en nu heerlijk gebruik maken van push...
|
|
|||
|
|||
Weet iemand hoe je kan activeren zonder die wildcard_plist file? Ik heb niet zo'n zin in een full reinstall, maar wil gewoon in huidige staat de hacktivatie weghalen zodat hij weer moet activeren.
|
|
|||
|
|||
Nou, gister dus de full reinstall gedaan, certificaten gejat van mijn gekochte T-Mobile kaart en weer teruggezet na een restore. Nu heb ik op mijn gejailbreakte iPhone eindelijk Push. Ga het vast niet heel vaak gebruiken maar altijd handig . Dus mensen, koop voor een lullige 4 euro even een T-Mobile simkaartje en gaan met die banaan!
Ik heb deels dit gebruikt: How to create a unique certificate for your iPhone for Push Notification - Hackint0sh http://********.com/showthread.php/4...-Notifications Technische computerkennis is wel een beetje een vereiste, je moet een beetje snappen hoe het in elkaar steekt. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem gekocht, en alles gedaan. Push fix geinstalleerd en die youtube enzo. Maar het werkt nog niet, push berichten dan.
|
|
|||
|
|||
Fff een onbescheiden vraag,
kan iemand in regio Nijmegen mij helpen met een pushfix voor een G3 met jailbreak/unlock?(ik heb een mac) PLEASE! Groet en een vrolijk kerstfeest, René |
|
|||
|
|||
Push fix 2.0
Citaat:
Ik heb net bij pushfix.info (4 euro) betaald en Push fix 2.0 gedownload uit Cydia. (iphoneil.net is uit de lucht en werkte niet versie 1.0) G E W E L D I G voor het eerst op mijn jailbreak Iphone push berichten had van alles al geprobeerd dit werkt echt. |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn iphone geactiveerd met de simkaart van mijn vriendin (t-mobile), daarna balckra1n en blacksnow. Push/Youtube werkt nu gewoon. Ook na plaatsen van mijn eigen HI sim. Waarom is pushfix (certificaten kopiëren) nodig, als het zo ook goed gaat.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vreemd probleem.
Mijn iPhone is gejailbreakt maar NIET unlocked. Ik heb gewoon T-Mobile en Push werkte altijd naar behoren. Sinds ik mijn iPhone aan mijn nieuwe iMac heb gekoppeld, werkt push niet meer. Ik krijg bij Whatsapp de melding om mijn iPhone in iTunes aan te sluiten. Iemand enig idee waardoor dit komt? Thanks! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Is inderdaad een goeie investering. Voor die €4,- werkt het perfect!
|
||||
|
||||
Pushfix.info werkt perfect. (Heb mn iPhone gejailbreakt en geunlockt met Ultrasn0w.)
Had alles geprobeerd om push weer aan de praat te krijgen. Uiteindelijk maar deze 4 euro betaald, en via cydia gedownload. En werkt nu perfect! |
|
|||
|
|||
Citaat:
DIt werkt niet bij mij?? Ik ben nu zelfs mijn balkje "berichtgeving" kwijt bij mijn instellingen:S:S Kan iemand mij helpen!!?? Alvast bedankt! Edit: Het werkt helemaal naar behoren! Een echte aanrader Laatst gewijzigd door hockeyboer; 02-03-10 om 14:22. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Probeer ook eens je iPhone te herstarten. Laatst gewijzigd door Bomans; 02-03-10 om 15:52. |
|
|||
|
|||
push fix voor hacktivated telefoons
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 fw 4.1 geen push | Melvin18 | iPhone algemeen | 16 | 06-01-11 17:25 |
Geen push notofications via Wi-Fi (niet gejailbreakte iphone) | rayman11 | Wi-Fi | 4 | 31-05-10 23:13 |
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet | Pieter Vanbussel | Unlock | 1 | 02-04-10 15:54 |
Push aanzetten op een hacktivated iphone | ArB | iPhone algemeen | 16 | 09-07-09 23:45 |
|
|