Hacktivated iPhone 3g, geen push discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door alvani Klopt, heb ik ook gelezen op Twitter: iphone_dev We're looking into the push notification issue on hacktivated iPhones and will ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wetende dat het dev team dit probleem onderkent, kunnen we er volgens mij wel vanuit gaan dat het probleem veroorzaakt wordt red- en/of ultrasn0w. En dat we afhankelijk zijn van het dev team met betrekking tot de oplossing. Hopelijk komen ze gauw met een update. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al geprobeerd met een AT&T Simkaart, maar is me niet gelukt om push aan de praat te krijgen. Ik hoop dat het je lukt, we horen het wel van je!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik laat het wel weten YESSS! Push-notifications werken Dit heb ik gedaan: - op ebay bij seller iBotzen een att simmetje besteld a 5 dollar: eBay My World - ibotzen. Binnen vier dagen in huis - Att sim in mn iphone, met pwnagetool custom firmware gemaakt (activatie uitgevinkt). - Restoren naar custom firmware. Krijg melding over wacht op activatie oid, weggeklikt en in Cydia ultrasn0w geinstalleerd. Phone uitgezet, att simmetje eruit en vodafone sim erin. - iPhone aan, krijg een melding met iphone is geactiveerd. - getest met IM+ 3.0, push werkt Nou voor iedereen bij wie het niet werkt, simmetje kopen en genieten.... Ciao Laatst gewijzigd door iScorpio; 05-07-09 om 13:35. |
|
|||
|
|||
Misschien dat ik me ook maar even zo'n AT&T sim kaartje over laat komen, 5 dollar is niet veel! Ik heb een 2G, maar hoop toch dat het op de een of andere manier daarmee ook werkt. Volgens mij is het hele probleem namelijk dat mijn iPhone nog nooit geactiveerd is met AT&T.
update: Besteld, ik laat jullie horen of het mij lijkt op de 2G, ik heb redelijk wat ervaring met jailbreaken & unlocken. Laatst gewijzigd door Aeg; 03-07-09 om 19:41. Reden: extra info |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Hier een gejailbreakte 3GS waarbij push niet werkt (im+)
tel al opnieuw opgestart, 3x gechecked of alles klopt, push staat aan, maar ontvang nog steeds im+ mail :-( |
|
||||
|
||||
iphone_dev (iphone_dev) on Twitter
Fix voor Push ! Zelf nog niet getest omdat ik geen originele sim heb en A Properly Activated Device. Laatst gewijzigd door T1m; 05-07-09 om 10:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem er al op staan en het werkt perfect! Push op de 2G
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Is het niet mogelijk deze van iemand te krijgen ? Heb namelijk zelf geen correct geactiveerde Iphone en niemand van m'n vrienden heeft er een. Of is dit niet mogelijk ? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mooi ! Dat zocht ik |
|
|||
|
|||
Kakkend geil
Het werkt! Youtube-account, en de notifications ook. |
|
||||
|
||||
hoe zet je die permission to 0755 dan ? ik gebruik iphonebrowser
|
|
|||
|
|||
Geniaal het werkt !
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
heb geen Wi-Fi op de computer...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Huh?!? Ik krijg push berichten van anderen binnen
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 fw 4.1 geen push | Melvin18 | iPhone algemeen | 16 | 06-01-11 17:25 |
Geen push notofications via Wi-Fi (niet gejailbreakte iphone) | rayman11 | Wi-Fi | 4 | 31-05-10 23:13 |
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet | Pieter Vanbussel | Unlock | 1 | 02-04-10 15:54 |
Push aanzetten op een hacktivated iphone | ArB | iPhone algemeen | 16 | 09-07-09 23:45 |
|
|