Hacktivated iPhone 3g, geen push discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Net geprobeerd op 3GS AT&T unlocked phone. Op WhatsApp geen push, na installatie hiervan wel !...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Net geprobeerd op 3GS AT&T unlocked phone. Op WhatsApp geen push, na installatie hiervan wel !
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoi
Vraagje, als ik men facebook app wil open komt er de volgende informatie op en ik weet niet hoe ik dit moet oplossen "Verbind met itunes om pushberichtgeving te gebruiken" nu zie ik hier een hoop uitleg staan maar allemaal voor iphone 3 of ipad maar niet voor iphone 1gen us. Kan er iemand mij helpen AUB? |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 fw 4.1 geen push | Melvin18 | iPhone algemeen | 16 | 06-01-11 17:25 |
Geen push notofications via Wi-Fi (niet gejailbreakte iphone) | rayman11 | Wi-Fi | 4 | 31-05-10 23:13 |
iPhone 3GS: Hacktivated Iphone (blackrain) - telkens aansluiten op pc, als ik hem uit zet | Pieter Vanbussel | Unlock | 1 | 02-04-10 15:54 |
Push aanzetten op een hacktivated iphone | ArB | iPhone algemeen | 16 | 09-07-09 23:45 |
|
|