mijn zogezegde app verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo allemaal,ik heb sinds 2 weken een iphone 4, op zich lukt het me allemaal heel goed maar heb wel 1 probleempje. ik had een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mijn zogezegde app verwijderen
hallo allemaal,ik heb sinds 2 weken een iphone 4, op zich lukt het me allemaal heel goed maar heb wel 1 probleempje.
ik had een website geopend en heb die vervolgens op mijn beginscherm gezet,nu wil ik die dingen eraf wat het zijn geen apps,hoe kan ik die verwijderen ? mvg kristel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hetzelfde als een App toch?
Gewoon er op klikken tot alle icoontjes beginnen te wiebelen. Via het zwarte kruisje in de linkerbovenhoek kun je een webclip (net als een App) verwijderen.
|
|||
|
|||
nee op de apps staan geen kruisje bovennaan als ze bibberen .zijn apps van een website die ik in het beginscherm heb gezet ,maar zijn geen echte apps
mvg kristel |
|
||||
|
||||
En die moet je normaal verwijderen zoals een app. Als ze "bibberen" zou er een kruisje moeten staan. Is de enige manier.
|
|
||||
|
||||
Welke website precies?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat is dan wel heel vreemd.
Probeer eens met je iPhone uit en terug aan te zetten en dan nog is te proberen. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Goed dat het gelukt is.
Dat wil meestal wel eens helpen voor verschillende "kwaaltjes" ... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App verwijderen | belabeer | iPhone Apps | 3 | 26-01-11 22:42 |
Muziek: muziek rechtstreeks op mijn iphone verwijderen? | rikkie123 | Muziek, foto & video | 1 | 08-02-10 19:41 |
Verwijderen app | virgilrocks | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 08-02-10 12:57 |
App verwijderen?? | marly | Archief | 1 | 16-07-08 22:22 |
|
|