Nieuwe Modding apps in repo. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nou graphsic, volgens mij is smaak nog steeds voor iedereen persoonlijk. Ik heb ook een thema op mijn iphone die ik persoonlijk mooier vind dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nou graphsic, volgens mij is smaak nog steeds voor iedereen persoonlijk. Ik heb ook een thema op mijn iphone die ik persoonlijk mooier vind dan de originele icoontjes.
Daarnaast heb je volgens mij die iconen van croiman nog niet eens gezien. Ik niet tenminste.. Dus hoe kan je er dan over oordelen? nou is het geen oude bentley, maar er zijn genoeg mensen die het blijkbaar wel leuk vinden:
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik vind de standaart icoontjes saai. En die van croiman vind ik wel cool!! |
|
||||
|
||||
Als je wilt zet ik alle iconen van mij in een zip en post ze, kun je ze handmatig in je iphone zetten. voor enorm veel apps heb ik er verzameld, gemaakt enz...
|
||||
|
||||
Citaat:
ben die standaard icoontjes aardig zat aan het worde. Graag ook even er bij vemelden in werke map ik deze icoontjes dan moet zetten. BVD!!! |
|
|||
|
|||
er staat nu een color taskbar in die is best wel gaaf!
Alex, |
|
|||
|
|||
Heb die ook juist erop gezet. Vin hem best wel geslaagd!
goe werk croiman! tnx |
|
||||
|
||||
merci vo de compliment. alle icons in kluer in je taskbar. die van bluetooth (bluefooth) vind k nog de leukste, Wi-Fi is ook nie slecht vind k.
|
|
||||
|
||||
oei, is veel te veel om hier te posten, geef je email, mail k je ze, in welke map plaatsen? je kiest welk iccon je wilt, noemt hem icon.png en plaatst hem in desbetreffende map van app waar hij moet bij horen, moet wel 60x60 groot zijn.
|
|
|||
|
|||
ik heb ook niet gezegt dat ik die van Croiman lelijk vind. Ik heb gezegd dat ik vrijwel alle zelfgemaakte iconen minder goed ontworpen vind als die van apple zelf. Inclusief mijn eigen ontworpen iconen!
|
|
||||
|
||||
hoe bedoel je minder goed ontworpen? kwaliteit van icoon, of dat icoon nie echt goed bij het betreffende app past?
Hier een paar iconen die ik bijvoorbeeld gebruik voor bepaalde apps. Vind je die niet goed ontworpen of gemaakt? dit zijn paar voorbeelden hier die ik nu gebruik als iconen, de namen van de iconen zijn de apps waarbij ik ze gebruik, fotos zeggen meer als woorden??? Laatst gewijzigd door croiman; 27-02-08 om 23:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Waar kan ik doneeren als teken van dank? mijn emailadres is VERWIJDERD DOOR MODERATOR Laatst gewijzigd door "R"; 28-02-08 om 17:12. |
|
|||
|
|||
Ik vind de originele icoontjes toch wel nog steeds het mooiste
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
idd, die vind k ook nie mooi, red thema, green thema, baaahhh, alles int rood of groen etc.....
K kies per app, een nieuwe icoon, van t net, of uit windows vista en verander die in het formaat die de iphone aanneemt 60x60 *.png dus. |
|
|||
|
|||
mooie icons...
wel mooi ook trouwens dat je gewoon een donatie afstaat aan sjowol moest ik een iPhone hebben, ik zou ze er meteen opzetten |
|
||||
|
||||
ff en tip: als je die icon.png's gaat overschrijven zorg dan wel dat je een backup hebt van de orginelen, anders moet je restoren om die terug te krijgen... ik heb croiman al ge pm-ed om evt een sb-theme met de iconen te maken.
|
||||
|
||||
Hoi Croiman,
Ik heb de "Opfrissende Weater background versie 1.8" geinstalleerd. Vond hem neit zo mooi, en wou hem via uninstall verwijderen, maar dit LUKT niet ! Error Main script execution failed ! En nu ben ik mijn oude Weather applicatie ook kwijt Kan jij eens kijken wat er mis gaat aub ? PS heb "gelukkig"nog wel de oldicons folder Bedankt, Groet, Peter
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone Case-Modding? | FleavKe | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 17-08-08 13:24 |
Modding iphone 1.1.3 | croiman | iPhone algemeen | 6 | 15-03-08 13:34 |
nieuwe repo + site Croiman | croiman | iPhone algemeen | 3 | 05-02-08 12:50 |
Iphone trager na modding | pontifex | Archief | 1 | 21-10-07 15:14 |
|
|