Notitie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Liet gisteren iemand een notitie lezen drukt ie perongeluk op de prullenbak onderaan en ook op verwijderen. Is dit nog terug te halen? Is dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Notitie
Liet gisteren iemand een notitie lezen drukt ie perongeluk op de prullenbak onderaan en ook op verwijderen.
Is dit nog terug te halen? Is dit uit te schakelen? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je een reservekopie hebt staan op je PC en je iPhone herstelt, denk ik wel dat ie er weer op staat.
|
|||
|
|||
Het stond er helaas nog maar een paar uurtjes op
Maar bij bijna ieder programma op een mac is de mogelijkheid om een stap terug te gaan lijkt mij dat er toch ook zoiets moet zijn op een iPhone. Is het niet zo dat als hem sync met mijn mac dat hij dan in de prullenbak komt of zo? Laatst gewijzigd door Blinkie; 13-02-11 om 19:39. |
|
||||
|
||||
Nee, dat is niet zo. Daarom als je op verwijder klik, vraagt de iPhone nog eens "verwijderen" maar als hij weg is, en niet ge-back-upt, of verstuurd via mail is het echt weg.
|
|
|||
|
|||
Jammer maar bedankt.
Is dit niet anders in te stellen of zo? |
|
||||
|
||||
Nee, het lijkt me op zichzelf toch al genoeg dat er bij verwijdering van iets gevraagd wordt om een bevestiging?
|
|
|||
|
|||
Mijn notities worden automatisch opgeslaan in men Gmail account, dus kijk even bij mails of het daar niet tussen staat.
mvg |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contact,Agende,Notitie opties verdwenen | sahinkaptan | iTunes | 3 | 21-12-09 12:01 |
Agenda notitie melding | djenneke | iPhone algemeen | 0 | 18-11-09 15:36 |
fout notitie | Mdevri | iPhone algemeen | 2 | 11-11-09 13:59 |
notitie niet te verwijderen na restore | xziller | Unlock [archief] | 1 | 15-05-08 15:40 |
|
|