is er een app waar je mee kunt pingen met blackberrys? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan ik pingen met blackberrys wie weet een ap geen whatsapp, mijn dank is groot...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is er een app waar je mee kunt pingen met blackberrys?
Kan ik pingen met blackberrys wie weet een ap geen whatsapp, mijn dank is groot
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Voorlopig nog niets.
‘BlackBerry Messenger komt op 26 april naar de iPhone’ - iPhone - iPhoneclub.nl Maar gebruik voortaan eerst even de zoekfunctie aub. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ping op de BB is BlackBerry Messenger. Dit is er (nog) niet voor de iPhone.
Er zijn inderdaad wel crossplatform messenger services. Maar dat is geen BB ping.
|
|||
|
|||
Hij vraagt ook niet of BlackBerry Messenger er al is, maar of er een andere messenger is dan Whatsapp.
en die moet er toch wezen voor de blackberry. pingchat! en die draaid ook op iphone volgens de website pingchat.com Posted on March 23, 2011 by Gordon: Released March 18, Pingchat 2.4 is finally available for all BlackBerry, IOS and Android devices PingChat 2.4 – Now Available | |
|
||||
|
||||
Daar heb je gelijk en heeft hij meteen ook een antwoord op zijn vraag.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Weet iemand waar je .deb bestanden voor ios 4 kunt downloaden | samtulp6 | Jailbreak | 0 | 12-09-10 15:56 |
hier een site waar je makkelijk kunt instellen om toegang te krijgen tot hotmail | xxtraminimal | iPhone algemeen | 2 | 05-08-10 14:53 |
gezocht: spel waar spelers met een iPhone een woord vormen | guided tours | iPhone Apps | 1 | 03-12-09 22:53 |
Ik ga een iphone kopen.. waar moet ik rekening mee houden? | orli | Archief | 4 | 16-04-08 22:54 |
Oplossing: weer icoon verandert niet mee met een thema | Willempieee | Jailbreak apps en thema's | 20 | 23-02-08 18:32 |
|
|