touch screen werkt niet! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb TuneIn op me iPad maar nu moet ik een badge in stellen, maar me touch screen reageerd niet er staat dit ''Set ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
touch screen werkt niet!
Hallo, ik heb TuneIn op me iPad maar nu moet ik een badge in stellen, maar me touch screen reageerd niet er staat dit ''Set the new badge for TuneIn Radio. Or click cancel to cancel'' weet iemand hoe ik dit kan fixen.
Alvast Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hug? Ik heb ook tuneinradio en waarover jij spreekt heb ik nog nooit meegemaakt hoor .
Ik heb gewoon die app geinstalleerd en luisteren maar, easy, voor de rest hoef je toch niks te doen? Heb je de app al eens afgegooid en opnieuw opgezet? Of eens de ipad uitgelegd ofzo? De app onderaan eens gewist? |
|
|||
|
|||
Het probleem was dat m,n touchscreen het niet deed wegens dat ik een badge moest instellen, maar ik ben er achter gekomen dat het via Wi-Fi of 3g moet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch screen werkt niet goed tijdens opladen | Mixpac | iPhone algemeen | 3 | 30-11-12 12:57 |
onderkant touch screen werkt niet meer | grevend | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 18:39 |
Touch screen werkt niet meer na nieuwe erop te hebben gezet | nielsbrooimans | iPhone algemeen | 1 | 21-06-10 18:05 |
touch screen werkt alleen in dock, niet meer in app. HELP!! | joie22 | Unlock [archief] | 4 | 14-06-08 02:23 |
Gedeelte touch screen reageert niet meer | ThYmEn | Archief | 1 | 07-03-08 20:58 |
|
|