//

iPhone wil niet meer opstarten na download app

iPhone wil niet meer opstarten na download app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wou zonet een nieuwe app instaleren (meg spel ofzoiet en iets van een calculator) en nadat ik op de home butten druk en hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-03-08, 21:00
dematt dematt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard iPhone wil niet meer opstarten na download app

Hallo,

Wou zonet een nieuwe app instaleren (meg spel ofzoiet en iets van een calculator) en nadat ik op de home butten druk en hij het nieuwe menuscherm laadt, blijft hij laden.
Ik reset hem dus volledig, maar nu is het probleem dat het appel logo blijft laden.
Wat moet ik doen? Zit met de 1.1.3 software ( ik denk da die een jailbrake heeft, ik zit alleszinds met de "installer" app)
Wat als ik hem herstel via iTunes en update naar 1.1.4, gaat mijn toestel dan nog werken met een gewone sim?

groetjes
Matthias
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-03-08, 21:05
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Ik vermoed dat je tegen de 80 apps limiet aangelopen bent. Heeft ook eens op deze site gestaan, kon hem niet 123 vinden maar hier een ander bericht:

80 Application Limit | Apple iPhone School

Als je via ssh in je phone kan kun je wat apps weg gooien dat zou moeten werken, anders wordt het restoren ben ik bang.
  #3  
Oud 12-03-08, 21:09
dematt dematt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

sorry, maar wat is ssh?
  #4  
Oud 12-03-08, 21:12
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Secure Socket Shell .. maargoed aangezien je dit vraagt is het onwaarschijnlijk dat je dit op je iPhone hebt geinstalleerd. Ik vermoed dus dat je op een restore bent aangewezen, als er niemand anders een andere optie heeft.

Overigens zie ik dat in mijn eerste reply ssh clickable is, krijg je wat meer uitleg over ssh
  #5  
Oud 12-03-08, 21:15
dematt dematt is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 11
Standaard

mmm ok... Maar als ik hem dan update naar 1.1.4, werkt mn sim dan nog en staat die installer er ook nog op?
  #6  
Oud 12-03-08, 21:16
pdreissen pdreissen is offline
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Limboland
Berichten: 99
Stuur een bericht via Instant Messenger naar pdreissen Stuur een bericht via MSN naar pdreissen
Standaard

Dan zou ik voor Ziphone gaan (ziphone.org) simpel:

1) Restore naar 1.1.4 firmware
2) Ziphone runnen en full unlock doen

Check even in dit forum over de ervaringen hiermee. Werkt bijzonder makkelijk.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone 3gs wil niet meer opstarten na lege accu broeders iPhone algemeen 2 27-04-11 19:31
Iphone 3g wil niet meer opstarten knijn iPhone algemeen 0 13-05-10 13:56
iPhone: iPhone wil niet meer opstarten met Blackra1n ThomasdB Jailbreak 22 21-04-10 15:52
iphone wil niet meer opstarten... Trandy Archief 1 11-05-09 22:24
Mijn iPhone wil niet meer opstarten..HELP!? bassiejjj Unlock [archief] 4 14-04-08 21:37

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.