iMessage discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie wilt homies worden op iMessage D:...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wie wilt homies worden op iMessage D:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Een ontwikkelaars account kost toch minimaal $99/jaar?
|
|
|||
|
|||
Heel vervelend dat ik samen met mijn hele gezin op hetzelfde account zit. Betekend dit dat zij mijn berichten dus ook kunnen lezen?
|
|
|||
|
|||
Je kan zoals ik het nu begrijp zelf bepalen op welk email adres de berichten binnenkomen. Dus dat hoeft dan niet persé op het email adres van je Apple ID te zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik vind dat ze het beter als aparte App kunnen maken inplaats van het verwerken in berichten.
|
|
|||
|
|||
Ik test het net naar mezelf en kan met geen mogelijkheid een foto versturen.
|
|
||||
|
||||
Klopt, voor 90 dollar of 79 euro per jaar kan je je aanmelden als developer.
Dat is juist de sterkte van iMessage: als de dienst beschikbaar is dan wordt automatisch een gratis bericht gestuurd. Is die niet beschikbaar dan wordt er gewoon een SMS gestuurd. Je hoeft niets in te stellen, alles gaat vanzelf |
|
|||
|
|||
Ik ben overgestapt weer van IOS 5 naar IOS 4.3.3 omdat dit toch iet sneller is en energiebesparend :], en zowieso IOS 5 betere notoficatie systeem en iMessage BEST<< Geen Whatsapp meer nodig, iMessage is precies hetzelfde, maar dan gratis.
|
|
|||
|
|||
Ok, voor iMessage. Je zegt de dienst moet beschikbaar zijn.
Als ik op Wi-Fi zit en mijn contactpersoon niet, wordt het bericht dan uitgesteld tot er verbinding is met een netwerk? Of wordt het bericht dan via SMS verstuurd en moet ik alsnog betalen? |
|
|||
|
|||
Volgensmij wordt dan gewacht tot de persoon op Wi-Fi zit, tot het bericht wordt afgeleverd, als ik het goed heb.
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
Citaat:
Precies! Citaat:
Citaat:
1. Het zinnetje "iMessage" bovenaan de zichtbare berichten. 2. Blauwe tekstwolkjes van berichten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zie het bericht van Pl0xs hierboven Dus dat! Citaat:
- iPhone 3GS, 4 - iTouch 3G, 4G - iPad 1, 2 Citaat:
Citaat:
Citaat:
Precies, dat is het hoogstandje van iMessage, erg handig Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Dus werkt ook gewoon op de iPad ZONDER 3G?
|
|
||||
|
||||
Ja, zolang je maar wi-fi hebt! Als je dan ff geen wi-fi hebt, komen de berichten pas aan wanneer je verbinding maakt
|
|
||||
|
||||
Iemand die me wilt iMessagen, mail je naam in pb
|
|
|||
|
|||
Wat ik er wel zover van vind, is dat het lang niet zo lekker werkt als WhatsApp aangezien je niet snel achter elkaar kan typen. (dit vanwege de verzendbalk bovenin)
Hopelijk wordt dit nog aangepast.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|