Telefoonapp geeft geen tekst meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na updaten naar 4.3.3 en dzjeelbreken geven mijn telefoonapp (en contactenapp) geen tekst en fotoos meer weer. Je kunt wel zien hoeveel er bij een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoonapp geeft geen tekst meer
Na updaten naar 4.3.3 en dzjeelbreken geven mijn telefoonapp (en contactenapp) geen tekst en fotoos meer weer. Je kunt wel zien hoeveel er bij een bepaalde letter staan en als je op een klikt krijg je alles wel te zien. Bovendien als ik vervolgens op 'toetsenbord' klik, stopt de app.
Iemand ook zoiets en belangrijker iemand een oplossing? Alvast bedankt voor je reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
Iphone 3gs geeft geen kick meer... | Charlize | Archief | 4 | 06-09-09 12:21 |
[iPhone 3G] Geen Carrier tekst meer. | Kersentaart | Archief | 5 | 14-05-09 19:32 |
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. | onzin | Jailbreak | 4 | 07-01-09 20:41 |
Speaker geeft geen geluid meer. | Domi | iPhone algemeen | 3 | 09-07-08 10:49 |
|
|