//

iWebcamera app error

iWebcamera app error discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app iWebcamera, waarmee je je iPod in een Webcam kan toveren. je moet dan die app op je iPod installeren, en dan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-07-11, 22:15
K1pc0rn K1pc0rn is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Woubrugge
Berichten: 7
Standaard iWebcamera app error

Ik heb de app iWebcamera, waarmee je je iPod in een Webcam kan toveren.
je moet dan die app op je iPod installeren, en dan een driver op je PC installeren.
Ik heb dat gedaan, maar als ik bijvoorbeeld Chatroulette opstart met dat programmaatje aan, dan geeft hij steeds deze error:

Ik heb al geprobeerd wat in de error staat, maar dat werkt niet.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-12, 18:00
ruud1en2 ruud1en2 is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 3
Standaard webcam installeren

Wie kan mij helpen of heeft tips bij het, via je Iphone kunnen zien via een webcam...thuis
welke webcam heb je nodig
en welke instellingen heb je nodig om via je telefoon je huiskamer te kunnen zien.
Dank Ruud
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Error 28 atmodude iPhone algemeen 116 04-01-12 12:21
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd tendonsie iPhone Apps 4 14-02-11 17:24
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. Tim14ww Ontwikkelen voor iOS 5 09-05-09 18:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:46.