iWebcamera app error discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb de app iWebcamera, waarmee je je iPod in een Webcam kan toveren. je moet dan die app op je iPod installeren, en dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iWebcamera app error
Ik heb de app iWebcamera, waarmee je je iPod in een Webcam kan toveren.
je moet dan die app op je iPod installeren, en dan een driver op je PC installeren. Ik heb dat gedaan, maar als ik bijvoorbeeld Chatroulette opstart met dat programmaatje aan, dan geeft hij steeds deze error: Ik heb al geprobeerd wat in de error staat, maar dat werkt niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
webcam installeren
Wie kan mij helpen of heeft tips bij het, via je Iphone kunnen zien via een webcam...thuis
welke webcam heb je nodig en welke instellingen heb je nodig om via je telefoon je huiskamer te kunnen zien. Dank Ruud |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error 28 | atmodude | iPhone algemeen | 116 | 04-01-12 12:21 |
Error: De app ... kan niet worden geinstalleerd | tendonsie | iPhone Apps | 4 | 14-02-11 17:24 |
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store | klaverentwee | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 10-01-11 20:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
|
|