//

2e mailaccount stuurt mailadres van 1e account mee

2e mailaccount stuurt mailadres van 1e account mee discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een G-mail account en het info@ (pop3 mailaccount) van mijn website op mijn iPhone ingesteld. Maar als ik een mail verzend vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-07-11, 01:52
Dennie1896 Dennie1896 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 7
Standaard 2e mailaccount stuurt mailadres van 1e account mee

Hallo,

Ik heb een G-mail account en het info@ (pop3 mailaccount) van mijn website op mijn iPhone ingesteld.

Maar als ik een mail verzend vanaf het info@.. profiel, dan krijgt de ontvanger mijn mailadres van Gmail te zien in plaats van info@...

Alles in het info@... profiel staat goed en ontvang wel gewoon de info@... mails.

Wie kan mij vertellen hoe dit komt en wat ik er aan zou kunnen doen?

Alvast bedankt hirevoor!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone Araucaria iPhone algemeen 1 25-03-11 08:41
Windows: E-mailadres Apple support?? kouwearie iTunes 0 13-10-10 23:46
Mailaccount blokkeert op PC als account actief is op Iphone Emile1 iTunes 3 21-01-10 10:19
Hoe kom ik bij geavanceerde instellingen van een mailaccount nico_van_wijk Archief 3 25-12-09 22:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:22.